Què és el temps?

Un relat de: Paika

Què és el temps?
La por de no saber en quin moment estem.
Una de les preguntes típiques tal: qui som, d'on venim i on anem. Què és el temps també era una d'aquestes preguntes, n'estic segura.
Fins que algú sense gaires coses a fer va decidir posar límits al temps.
Ves per on, no va pensar mai aquell algú que potser no era necessari?
Des d'aquell moment que tothom corre, tothom fa tard o de vegades ha d'esperar.
I els que no volíem límits?
No va pensar en nosaltres!
Fora les hores, els dies, els mesos els minuts; fora!
Vivim el present i deixem de viure el futur. No sigui que de tant viure el futur no visquem el present, l'endemà morim, i que haurem viscut? Ni el futur, perquè encara no hi hem arribat; ni el present, massa ocupats en intentar viure el futur; ni tan sols el passat, en el que imaginàvem i somiàvem som seria el futur (ara present).
No somieu, ni tampoc us estanqueu en el record, viviu el present, carpe diem!

Comentaris

  • "viu el present...[Ofensiu]
    camins | 06-09-2006

    ... sense pensar que d'aquí poc, formarà part del passat."
    però el passat tampoc, no el deixis mai del tot enrere. És com un llibre, que a vegades cal rellegir-ne un troç que ja has deixat enrere per entendre'l millor. A vegades, recordant alguns detalls, saps encaixar més bé les peçes.

    felicitats per tots els escrits!

  • El temps...[Ofensiu]

    És un degoteig de vida que s'escola.
    S'ha d'aprofitar !!.
    Un petunet.

  • Paranoia[Ofensiu]
    Jack Dawson | 22-05-2005 | Valoració: 8

    Hola! wow nena... ben escrit; suposo k tothom ha pensat sobre això alguna vegada... al- jo ho he fet... i sempre he acabat sense arribar a cap conclusió... xo k el 'temps' no existís... una mica descontrolat, no creus?
    ptons wapisima!
    JD
    'The place whered reams come true...'

  • El temps..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 08-04-2005 | Valoració: 9

    quina reflexió tan bona, nena!Tens tota la raó, si senyor!:D
    Tothom una vegada o altre es pregunta això...Però com tu dius, hem de viure el present per no morir sense haver viscut!:)
    Per cert bonica foto!^^

  • doncs...[Ofensiu]
    Capdelin | 10-01-2005 | Valoració: 9

    com deien els vellets,
    el temps és l´eternitat feta trossets ( aquesta parida és meva... es nota, oi? no val res )
    passat, PRESENT, futur... ai!, els temps...
    " jo vaig estimar - JO ESTIMO - jo estimaré "
    vaig estimar... a qui? i què? doncs, vale
    ESTIMO... això és el que importa!
    estimaré... a qui? jo què sé!
    potser que robem als rellotges... trossets del seu temps, instants... els que ens emocionen i ens fan viure... i deixem que passin els altres... ràpids... sense escoltar el seu tic-tac dictador...
    del passat... una lliçó
    del futur... ull viu! sense voler avantçar-lo
    del PRESENT... TOT!!!
    felicitats Paika present, Paika instant... els rellotges i el temps... no poden amb TU!!!
    una abraçada.

  • el temps ens dóna temps[Ofensiu]
    Equinozio | 09-01-2005 | Valoració: 9

    Molt maku!!!
    M'ha agradat com parles del present , pasat i futur, però et dire que per viure el present em de pensar en el futur recordant el passat.

    Vull dir viu el moment com vulguis però pensa en el que has fet per no tornar a equivocar-te, i sempre tenint en compte una meta que vulguis tenir , el futur.

    Magnific!!!
    Et seguiré llegint ¡¡¡

    petons(K)(K)
    Equinozio(Enric)

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

Paika

11 Relats

67 Comentaris

19919 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Diguem que soc una estudiant de 16 anys que es passa els dies amb un llibre a les mans i escoltant música, quan no, està amb els amics.
M'encanta el mar i sempre que puc faig una escapada allà on sigui.
Vaig descobrir fa un parell de mesos el que ara és una de les coses que més m'agrada fer, escriure.
No m'agraden els rellotges, em fan sentir controlada; i m'inquieten molt els miralls...
tinc devilitat per les marietes,les margarides, els solets i m'encanta fer fotos dels meus ulls, un petit toc narcicista que tinc...
Procuro portar sempre alguna cosa de color taronja i un somriure a la cara i contagiar-lo als altres.
Per cert, soc piscis,cosa que em fa tenir molts canvis d'humor (però procuro controar-los).