LLARIM (vindria a ser mirall vist des d'un mirall, però l'ordinador no m'enten...)

Un relat de: Paika

Ets tu, qui reflexant el meu jo, em fa embogir?
Una còpia idèntica a mi en moviment i temps real?

Del mateix tamany, amb mateixa expressió?
No sempre; a la casa dels miralls dels parcs d'atraccions ho pots comprovar.
Miralls que t' eixamplen, miralls que t'aprimen, que t'allarguen, que t'escursen; estrany món el dels miralls.
És un món paral·lel, una altra dimensió, la que hi ha dins?
És el reflex a l'invers del nostre món i la nostra societat?

On els pobres són qui manegen els diners i els rics qui passaengana?
On la misèria està al nord i l'opulència al sud?
On als casquets hi fa calor i a l'equador fred?
On de dia hi ha foscor i de nit llum?
On l'alumne instrueix el mestre?
On la canalla remuga i els avis juguen al parc?
On a l'estiu hi fa fred, a l' hivern calor, a la primavera cauen les fulles mentre que a la tardor floreixen els arbres?
On es neix savi i es mor ignorant?
On la felicitat s' expressa amb llàgrimes i el dolor amb somriures?

Mai ho sabré, perquè mai podré arribar a sentir el que ella intenta dir-me des de l'altre costat del vidre que ens separa; d'aquest vidre que engoleix les seves paraules i no me les fa arribar. Una freda i llisa superfície fa impossible que algun dia pugui arribar a saber la veritat d'aquest altre jo, de si en realitat soc jo el reflex i no ella, o simplement saber si es tracta d'una bonica fantasia.

100 preguntes sense 100 perquès.

Comentaris

  • llarim[Ofensiu]
    donablanca | 25-02-2005 | Valoració: 10

    el mon de les simetries.
    una altra reflexió feta amb subtilesa.

    diguem que en tens 16,
    però la veritat ,mentals, en ten més.

  • ja m'agradaria, ja ...[Ofensiu]
    Paika | 30-12-2004

    ..però encara falta molt perquè pugui arriba a semblarme al Jordi...
    no, no ho oblido lo del CLINC! ho fare , ho fer, t'ho prometu!
    ptnets!

  • miralls..[Ofensiu]
    aina | 30-12-2004

    potser els miralls simplement ens ajuden a veure el que molts cops volem amagar o ens fa por veure.. molt bon relat, vinga maca a seguir escrivint!

  • AQUEST TÍTOL...![Ofensiu]
    Capdelin | 30-12-2004 | Valoració: 10

    no puc resistir de fer-te dos comentaris més:
    . m´encanta aquest títol i la idea... sobretot allò de "però l´ordinador no m´entén..." ( t´hagués quedat molt xuli amb les lletres girades, com havies pensat tu... però aquests ordinadors no es poden comparar amb la teva ment, je je je )
    . ja tens 5!!! relats, 30!!! comentaris i 9´73!!! de valoració...
    ( si segueixes així, patufa, faràs la competència a Jordi Sierra i Fabra... je je je )
    no t´oblidis del "CLINC".... NYE!!!!!!!
    ptons... "ullsrobatsalmar"

  • ho faré, ho faré...[Ofensiu]
    Paika | 30-12-2004

    ...perquè m'ho recomanes tu i perquè a més estava incluit a la meva llisteta de llibres per llegir... petons i gràcies!

  • M'ha recordat...[Ofensiu]
    Thalassa | 30-12-2004

    "El món de Sofia" d'en Jostein Gardner. em va agradar mooltíssim i el vaig llegir quan tenia la teva edat... Prova-ho

    Thalassa

  • LA PAIKA DEL MIRALL[Ofensiu]
    Capdelin | 17-12-2004 | Valoració: 10

    la pregunta del milió: quina és l´autèntica PAIKA, la del mirall o la que mira al mirall...?
    És una pena que no escriguis més... ho fas molt bé, ets superoriginal, tens molta fantasia i imaginació... porfa, segueix escribint...
    M´ha agradat molt el relat... i, després de llegir-lo he anat a mirar-me al mirall, amb dubtes, amb interrogants i he començat a sospitat de la meva imatge... ( je je je )
    un petoooooooÓ!!!! wuappíssimaaaaa!!!
    i un BON NADAL!...
    per cert... la de la foto ets tu... o un reflexe del mirall... ( tens ulls de poetessa i de... )

Valoració mitja: 10

l´Autor

Paika

11 Relats

67 Comentaris

19922 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Diguem que soc una estudiant de 16 anys que es passa els dies amb un llibre a les mans i escoltant música, quan no, està amb els amics.
M'encanta el mar i sempre que puc faig una escapada allà on sigui.
Vaig descobrir fa un parell de mesos el que ara és una de les coses que més m'agrada fer, escriure.
No m'agraden els rellotges, em fan sentir controlada; i m'inquieten molt els miralls...
tinc devilitat per les marietes,les margarides, els solets i m'encanta fer fotos dels meus ulls, un petit toc narcicista que tinc...
Procuro portar sempre alguna cosa de color taronja i un somriure a la cara i contagiar-lo als altres.
Per cert, soc piscis,cosa que em fa tenir molts canvis d'humor (però procuro controar-los).