somnis humits d'una nit d'estiu

Un relat de: Paika

Abraçades encoratjadores,
mirades còmplices d'un res,
vergonyes i timideses al primer intent.
Cremalleres que no baixen,
Nervis que creixen.

Onades de calor desmesurat,
que vicioses, s'apoderen de nosaltres,
passions descontrolades,
Ganes desbocades
samarretes fora!

Carícies i calfreds,
petons i gemecs,
crits, ulls en blanc,
Respiració accelerada:
la melodia de l'amor.

Desitjosos de plaer,
i molls de suor,
ens movem juganers
primer tu, després jo,
arribem a destemps,

Somnis humits,
en les nits d'estiu,
sola al meu llit,
recordo aquell plaer.

Comentaris

  • somnis[Ofensiu]
    donablanca | 25-02-2005 | Valoració: 10

    quin poema tant elegant!
    és subtil.
    te la mesura justa tant en las paraules utilitzades , com en el contingut.

    vaig a tornar a llegir-me'l

  • Entre tendre i trepidant![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 06-01-2005

    M'ha agradat, doncs m'ha semblat un tema tractat d'una manera diferent, més original.
    El sexe resulta tan fàcil com deixar-se portar per aquesta "melodia de l'amor"...
    Com bé t'han dit, el teu relat desprèn frescor, sentiments i actes nous.
    Tot i que el títol no és massa original, en oposició a la resta del poema...
    De totes formes, molt bo!

  • potser millor no valorar[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 04-01-2005

    crec que ara el fet de valorar el poema t'ha fet baixar la mitja, això de les valoracions és un "rollo" ....

  • !!! la valoració !!![Ofensiu]
    Conxa Forteza | 04-01-2005 | Valoració: 9

    mia me'n record de valorar ...

  • m'agrada la frescor del teu poema[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 04-01-2005


    m'agrada molt la naturalitat i frescor del teu poema, respira joventut, quan veig poemes com el teu em don compte de que la gent major a vegades mos embolicam de mala manera ...

    Jo mai duc rellotge i també m'agrada fer.me fotos dels meus ulls ...

    Una aferrada

    Conxa

  • BON TÍTOL!!![Ofensiu]
    Capdelin | 04-01-2005 | Valoració: 10

    com tots els que encapçalen els teus relats ( crec que un bon títol i un bon final asseguren l´èxit poètic del poema )
    m´ha cridat molt l´atenció com jugues amb dos tipus d´elements:
    . els tradicionals ( petons, gemecs, respiracions accelerades, suors... )
    . els juvenils, que sembla que no tenen gaire poesia, però són frescos, naturals, innovadors ( cremalleres que no baixen, ulls en blanc, samarretes fora )
    i un altre detall molt bo... els dos ritmes sexuals ( primer tu i després jo, els dos arribem a destemps)
    tu... precoç jo... més lent
    tu... s´ha acabat jo... segueixo ardent
    PERFECTE!
    tens una gran riquesa de vocabulari, domines els temes sense pressa, dibuixant-los mimosament com el pinzell d´un artista!
    ànims... no paris de PARIR parides tan bones com aquesta!

  • uau!!![Ofensiu]
    Capdelin | 03-01-2005 | Valoració: 10

    un poema càlid, tòrrid... però noble, sincer... usant els detalls claus per encerclar els somnis eròtics... NYE!, les cremalleres encallades!
    molt sensual, però molt digne i real...
    per cert... ara no sé si fou un somni... o que somies el que va passar... je je je
    fas una successió accelerada de les accions i no caus en l´excès de vocabulari tècnic i literari... és un poema clarament JOVENIL, directe, clar...
    felicitats... tens talent...
    a veure quan tindré la sort... de trobar-ne un altre...

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Paika

11 Relats

67 Comentaris

19867 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Diguem que soc una estudiant de 16 anys que es passa els dies amb un llibre a les mans i escoltant música, quan no, està amb els amics.
M'encanta el mar i sempre que puc faig una escapada allà on sigui.
Vaig descobrir fa un parell de mesos el que ara és una de les coses que més m'agrada fer, escriure.
No m'agraden els rellotges, em fan sentir controlada; i m'inquieten molt els miralls...
tinc devilitat per les marietes,les margarides, els solets i m'encanta fer fotos dels meus ulls, un petit toc narcicista que tinc...
Procuro portar sempre alguna cosa de color taronja i un somriure a la cara i contagiar-lo als altres.
Per cert, soc piscis,cosa que em fa tenir molts canvis d'humor (però procuro controar-los).