Zombie Productions presents...

Un relat de: dacar

Veus que el teu voltant sigui en color? Doncs no ets en cap pel.lícula en blanc i negre (llàstima). Quan estàs parlant amb algú per telèfon, sents que deixi de parlar i es posi a cantar ? Tampoc ets en cap musical ». Aquí ja vaig respirar tranquil.la. No puc amb els musicals.

Des que vaig fer aquell descobriment, que no paro. Vaig obrir el iogurt, amb molt de compte per no trencar la tapa, i em vaig trobar que deia "Enhorabuena! Tu vida es una película". Ja ho tenen, els iogurts, això. Però he de dir que no em va sorprendre, jo ja intuïa que la cosa anava per aquí. Moltes vegades em sorprenc pensant "On és la càmera ? », de l'absurd que arriba a ser tot plegat. El que sí agraïria és que em passessin els guions amb una mica més d'antelació, perquè haver d'improvisar cada dia acaba cansant.

Ara bé, del que tinc moltes ganes és d'ensopegar amb el "The end" per poder llegir fil per randa els crèdits de la meva vida: a qui dec l'argument, la direcció, la fotografia, l'escenografia, el vestuari... I sobretot, qui sóc jo. Si tinc algun Oscar, si se'm va notar que els plors eren més falsos que el petó de Judes quan vaig pujar a recollir-lo, si anava divinament vestida, si surto al calendari del Fotogramas, si els Cohen pensen en mi...

Potser no hauria d'anar amb aquests aires. L'altre dia, el Miquel va enviar un missatge de mòbil al número que deia a la capsa de donuts, i li van contestar que ell era l'estrofa d'una cançó. "Però cançó normal o cançó de l'estiu?", li vaig demanar. És que si no s'especifiquen aquestes coses, un no pot ser conseqüent amb el que li toca viure.

Comentaris

  • el teatre de la vida[Ofensiu]
    Enús | 31-01-2006

    La idea és molt bona!! La del teatre de la vida en el teu cas el de la película! I es que la vida és aixó una llarga, potent i agredolça tragicomèdia!!!

    SHOW MUST GO ON!!

    SALUT

  • Qui no s'ha imaginat mai...[Ofensiu]
    lorien | 08-02-2005 | Valoració: 9

    ... que està en una pel·lícula, a vegades penses on estan les càmeres...

    No sé jo a vegades em desperto i penso m'agraderia sortir d'aquesta pel·lícula perquè penses que la vida no pot ser tant dura, i que és una peli, concretament un dramon d'aquells que a la protagonista no li surt mai res bé...

    o a vegades penses i si algú juga amb nosaltres, tipus nosaltres amb els play mobil, algu que ens fa moure, que les nostres vides són només fruit de la seva imaginació.

    Bé esperem que no sigui així, o sí, mai se sap...

    Elena

  • molt bo![Ofensiu]
    mistika | 02-12-2004 | Valoració: 9

    Hola dacar!
    1r de tot em volia presentar perque em sembla q és la 1a vegada q et llegeixo....
    Qdir-te d'akest relat?¿ Q està molt b!!:) I ki no ha tingut alguna vegada el pnsamnt q vivim en una spècie de show de Truman?¿ x lu - jo si! Ah em sembla q he llegit en una revista que volen fer un Gran Hermano 4ever, és a dir, un show de Truman xo que els protagonistes ho saben.... al menys les primeres generacions.
    Doncs vinga et deixo q mestik enrollan massa!
    Segueix així!
    Mistika

    PD: et convido a fer-me una visiteta

  • Premis al iogurt[Ofensiu]
    Biel Martí | 22-08-2004 | Valoració: 8

    Qui no s'imagina alguna vegada que és en una pel·li en la que contràriament a a la vida real, és una persona genial o un terrible dolent (sempre he preferit els dolents, jo)? Però ara no hi ha el misteri, al obrir el iogurt, que et sorgeixi un missatge del tipus: "siga buscando" que van cobrir la meva infantesa de cereals, iogurts i flans amb premi (que mai tocava o necessitaves 250 tapes per tenir-lo). Bé, m'ha agradat i també m'hi he sentit identificat, i callo que sembla un monòleg i es tracta del teu conte...

    Biel.

  • ......[Ofensiu]
    Queca | 09-08-2004 | Valoració: 9

    Doncs jo l'he trobat genial, que voleu que us digui... dacar, escrius d'una manera especial, genial, i perquè no? un monòleg, clar que si!!

    Apa, és el primer relat teu que llegeixo però de ben segur que no en serà l'últim!!

    Una forta abraçada!!

  • M'ha agradat.[Ofensiu]
    Joanjo Aguar Matoses | 26-06-2004 | Valoració: 8

    Està guai és àgil i divertit.

  • genial[Ofensiu]
    Ilargi betea | 24-05-2004 | Valoració: 10

    m'ha encantat el teu relat, encara que sembli absurd m'hi sento identificada...mai heu pensat que la vostra vida sembla el guió d'una pel·lícula de serie B o d'un "culebrón" ? (xq sí, s'ha de ser modest, i d'una vida qualsevol no en surtirà cap nominació als òscars...)
    Doncs res, ànims!segueix escrivint perque tens un estil molt agradable. Felicitats!

  • Divertit[Ofensiu]
    platon | 18-05-2004 | Valoració: 8

    Concís i divertit, donant quatre pensaments que fan pensar.
    No crec que, en absolut, es pretengui fer ni cap monòleg, ni que intentis ser mediàtic, això només ho fa el Heribert amb aquest tipus de crítica àcida.
    Benvolgut Heribert, els que escrivim aquí ho fem per gust, i perquè o no tenim nivell per publicar o no volem publicar, com tu.
    Nosaltres ho fem perquè ens agrada, per això t'agraïria una mica de respecte pel que fan els altres, i si has de criticar que, com a mínim, sigui de manera constructiva.

  • Quan tens raó, tens raó[Ofensiu]
    dacar | 02-05-2004

    Tens raó, Heribert, són quatre ratlles, una quasi-reflexió en "veu alta", ho vaig "penjar" conscient que no tenia forma de relat.

    Però això d'"escriptor mediàtic" m'ha tocat. Ja és prou trist escriure monòlegs, com perquè et diguin que sembla escrit per la factoria El Terrat... ;)

    Ara de debò, gràcies per les teves paraules.

  • Jo vull ser un videoclip de la Britney[Ofensiu]
    utete uguri ugú | 30-04-2004 | Valoració: 9

    Tots compartim el complexe de Truman, però enganyant-nos amb l'esperança d'arribar a tocar la paret del decorat, allà on acaba el mar d'atrezzo. Felicitats, m'ha encantat.

Valoració mitja: 8.73

l´Autor

Foto de perfil de dacar

dacar

41 Relats

178 Comentaris

113317 Lectures

Valoració de l'autor: 8.91

Biografia:
Virgo, del setanta-dos.

c.boladeres@gmail.com, pel que considereu oportú.