Relat breu: Sang

Un relat de: Sergi Yagüe Garcia

El vampir s'està mossegant les ganes. Pateix una síndrome d'abstinència immesurable, mai s'hauria imaginat que aquella sensació li recorreria el cos, devastant-lo. No a ell, que sempre s'havia alimentat quan li havia plagut sense cap remordiment. Però ara és diferent. Veu rajar la sang dels canells del seu germà, nu i endormiscat sota l'aigua tèbia de la banyera i la bogeria que l'envaeix és doble. L'assola el sentiment de pèrdua, el seu germanet es suïcida, ell que no ha volgut convertir-se i que no pot suportar la idea d'un món envaït per éssers que acabaran per transformar els humans en bestiar. I d'altra banda, l'aliena la fam, l'ànsia en veure el tel rogenc escampant-se, malbaratant-se, barrejant-se amb l'aigua. Es mira el seu germà, ja ha perdut el coneixement, aviat morirà. Però el vampir ja no aguanta més. Sap que havia fet una promesa, però ja no pot continuar acomplint-la. Enfollit, es llança a la banyera i treu els braços del seu germà de sota l'aigua, ajunta els canells i xucla, xucla desesperadament mentre les seves llàgrimes cauen i es barregen amb l'aigua tèbia i amb la sang malbaratada…

Comentaris

  • felicitats[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • ANEROL | 31-12-2008

    dramàtic. Ben escrit

  • Fort.[Ofensiu]
    Alzinar8 | 12-11-2008 | Valoració: 10

    D'entrada no em va agradar i no vaig comentar-lo. Ara, passats els dies, l'he tornat a llegir intantant comprendre cada paraula, cada frase i
    ja m'ha agradat més. Te mèrit d'una situació molt dramàtica, (tràgica podriem dir), fer-ne un relat fort però molt ben escrit. Felicitats.

  • Una imatge amb diverses facetes...[Ofensiu]
    martaplanet | 02-11-2008 | Valoració: 10

    potser sonarà una mica estrany però aquí va...

    una imatge simplement genial...
    ell morint-se, de fet, desitjant morir i havent demanat una promesa al seu germà, una promesa que en cenrta manera em sembla que des d'un principi vol que trenqui.
    Sinó per què una decisió de morir d'aquesta manera?
    sang, sang, sang...
    només un vampir no podria suportar-ho...
    i el pitjor de tot... el seu propi germà...

    m'ha encantat
    de fet és el típic relat que em guardo i me'l rellegeixo de tan en tan
    no t'importa oi?

    et seguiré llegint ^^

    molts petons

    Martaplanet

  • Quin mal![Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 01-11-2008 | Valoració: 10

    Aquest relat brevíssim m'ha fet mal. Sí que hi ha bellesa, però crec que el dolor hi pesa molt més. M'agrada l'execucció.

  • Sang i llàgrimes[Ofensiu]
    franz appa | 26-10-2008

    Bella imatge, i poderosa, per a un relat que potencia amb molts pocs elements un significat tràgic que obre suggerents interpretacions de metàfora universal.
    Salut,
    franz

Valoració mitja: 10