Refugi

Un relat de: Marteta
Torn a les paraules com a refugi. Torn a les paraules per a escoltar-me.
El refugi de la tinta i les metàfores s’ha mantingut rere la pragmaticitat de les decisions a prendre.
L’adversitat i la tristesa, han acostat les paraules altra vegada a la sorra de la platja on sempre han pertangut.
És incòmoda i esperançadora a parts iguals aquesta tornada. Però la necessitat mou les mans en consonància a la rapsòdia que sona al cap.
Torn a les paraules com a refugi. Torn a les paraules per a escoltar-me.
Torn a les paraules per la impossibilitat de mirar cap a una altra banda.

Comentaris

  • Les paraules necessàries[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-09-2023 | Valoració: 10

    Quan ens adonem que ens manquen les paraules, utilitzem-les, escrivim-les. Quan necessitem trobar aquella paraula amagada, cerquem-la, trobem-la. Unes reflexions fantàstiques, molt ben escrites. Em fa molta il·lusió retrobar-te. Una abraçada.

    Aleix

  • Les paraules[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-09-2023 | Valoració: 10

    Un refugi on esplaiar-se, sentir-se lliure i protegit a l'hora. Amb aquest preciós poema, ho has reflectit a la perfecció. No et coneixia, però me n'he alegrat molt de poder-ho fer. Amb aquest poema tan bonic, m'he quedat amb ganes de llegir-te més i més.

    Preciós

    Ànims i sempre endavant Marteta.

    Un plaer.

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166239 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.