Deliris

Un relat de: Marteta
La visió que tenia de la vida no es podria concebre més enllà de conceptes opressors i valoratius. La realitat era allò, el que no s'escapava de fórmules lògiques a la recerca d'una veritat que ja s'havia convertit en explícita – i implícita, òbviament-.

Els homes es conduïen i s'expressaven acord als camins racionalment marcats per una raó superior, la veritable, la única. La unicitat era la solució. La diferència el crim amb la seva condemna, supressió de la humanitat.

Qui pensa? Ningú. Aparença de pensament. Opressió persistent. Teoria establerta i remarcada diàriament, mai caurà en l'oblit.

Comentaris

  • Futurs massa incerts[Ofensiu]
    Bonhomia | 15-05-2016 | Valoració: 10

    A mi 'Deliris' m'ha semblat profètic i una protesta de previsió de futur, tal com està el món. Es veu clarament que no ets una filòsofa qualsevol.


    Sergi : )

  • M'ha agradat rebre un comentari teu[Ofensiu]
    Bonhomia | 15-05-2016

    L'art clàssic, per lluny que quedi, és sublim. Gràcies, Marteta, per comentar-me el meu relat 'Exclusió del mètode'. Estic d'acord amb tu en què els artificis d'avui en dia ténen un costat fosc. Gràcies per dir-me que t'agrada la reflexió que vaig fer i per compartir, que ho és i tu també ho dius, una creença.


    Sergi : )

  • Filosofia[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-01-2016 | Valoració: 10

    Quin relat més intens, més interessant per llegir serenament, a poc a poc i madurar-lo i treure-li el suc que té. Ets d'una reflexió increïble i m'agrada que ens ho transmetis. Una forta abraçada, Marteta i que tinguis una bona entrada d'any.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166123 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.