Paranoia

Un relat de: Mercè Bellfort

PARANOIA

- Bé- com t'anava dient- necessito fer un ( ) a la meva vida i centrar-me. Ara tot m'és =, però sé que per anar per bon camí no he de :-( tant i sí :-) més.
No cal que m'ho qüestioni tot ???, ni cal que em preocupi pels $. Total vaig al banc , em calculen els % % i torno a casa amb la butxaca plena d' €€€. He,he, he. Uauuu! I si no dormo bé a les nits ja faré allò de: 1, 2, 3, 4, 5……78, 79, 80, 81… que , a vegades, resulta efectiu. He d'intentar ser + això i - això. I deixar-me sorprendre !!!!! També em pot anar bé escriure més @@@ per comunicar-me amb la gent i entrar a totes les www del món mundial. I cada nit contemplar els *****. I és que si no li poso una mica de / al tema no me'n sortiré mai. GGGRRRRR!!!
-Ep! para, noia, t'estàs embalant. Jo també necessito un descans. M'has deixat ben atabalat i fet pols. Mira, et proposo baixar a la botiga de baix per seguir desfogant-te.
- Com? Què? On?
- Coi, on venen ordinadors.

Comentaris

  • Molt actual[Ofensiu]
    Naiade | 10-06-2009 | Valoració: 10


    Un relat frec i juvenil. Et felicito perquè domines a la perfecció aquest nou idioma que fa que ens comuniquem utilitzant més els signes, s'estalvien paraules i la comprensió és total.
    No deixes de ser mai com ets, aquesta nena que portes dins et dona vida, de fet a la teva foto, només veient la vivesa dels teus els ulls, ja s'intueix.
    Una forta abraçada

  • Unaquimera | 23-01-2009 | Valoració: 10

    Estic d'acord!
    De vegades necessitem fer un ( )...
    fem-ho, doncs!

    Tots necessitem ser + d'això
    i - d'allò i - encara d'allò altre
    i rebaixar el % de... tu ja m'entens!

    I què t'he de dir de les sorpreses... :-O
    A tots ens "agraden", oi? És clar! :-D
    I no costa $, ni un €...
    Però sempre anem atabalats
    i amb la llengua fora... :-P

    M'alegra que tu hagis trobat el temps suficient per compartir aquesta "paranoia" tal com li dius,
    plena d'humor XD
    i de ginys ;-)
    que m'ha fet somriure :-)
    tal com em convenia!!!

    T'envio una abraçada agraïda,
    Unaquimera

  • No paris noia![Ofensiu]
    Màndalf | 31-12-2008

    Benvinguda a l'adolescència!
    Fantàstic. Però més que pel relat, per tu. Per la nena que segueixes portant a dins i que es veu que deixes anar de quan en quan. No la oblidis, que tregui el caparró quan convingui i et deixi veure els **** de colors.
    Mooºoºoºolt Booooon any Nou, de 9!!

  • felicitats[Ofensiu]
    marsil | 08-12-2008 | Valoració: 10

    Acabo de descubrir una nova Mercè: divertida i espontànea. Aixó d'escriure ho fas de meravella. Es difícil aguantar el somriure de principi a fi de la lectura, però amb mi "lo conseguiste".

  • Vaja...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 05-12-2008 | Valoració: 10

    ens estem rejovenint, eh? :-)
    L'he trobat simpàtic i molt original, Mercè. Com se t'acudeixen aquestes coses? m'has fet pensar en els missatges al mòbil que a vegades m'envien i que sovint em caldria un traductor (on el venen el manual de comprimir paraules?) Clar que, ben mirat, també hi havia la taquigrafia...
    Una abraçada, veïna!

  • Navegant per mons virtuals[Ofensiu]
    Avet_blau | 04-12-2008 | Valoració: 10

    Quan l' obsessió esdevé malaltia,
    i tot pren el mateix color: El blau, d'una pantalla, enganxats als ciberespais o xats,
    o a la recerca d'altres vides (manipulades)
    abandonant aquest mon que te colors mes intensos i reals,
    i que ningú valora...arriba la paranoia.

    Avet

  • M´has fet somriure[Ofensiu]
    brins | 04-12-2008 | Valoració: 10

    durant tota l´estona de la lectura. Això no ho aconsegueix gaire gent. Gràcies per la teva ironia, per la teva espontaneïtat, per la teva bona redacció...per tot!

    Una forta abraçada, i no deixis l´ordinador...

  • Ordinadors i vida[Ofensiu]
    nuriagau | 04-12-2008 | Valoració: 10

    Tots tenim el disc dur massa ple i necessitem fer un resset, de tant en tant.
    Felicitats x aquest relat!

    XD
    (és així?)

    Núria Gausachs i Cucala

Valoració mitja: 9.88