Nanos IV

Un relat de: jacobè

L'àvia es fa petita:
L'oblit del nom dels seus propis fills l'omplí amb detalls excessius del secret de l'abús infantil.

Avorriment:
Mentre l'home de negocis s'estressa en proporció als guanys, l'aturat ho paga al preu més alt.

Per dignitat:
De camí a la residència l'avi esmicolà el seu jo i l'anà llençant per la finestra. Diagnòstic: demència senil.

Insatisfet:
L'infeliç desitjava una crisi mundial per no sentir-se sol en les penúries.
Ara, defraudat, somia una guerra apocalíptica.

Cruesa:
El dia que va entendre la notícia sobre la guerra va ser conscient de la mort de la seva innocència.

Dos avions es creuen al cel:
El vell emigrant va a retrobar el primer crit dunar.
El fill d'immigrants ve a abraçar qui ja no recorda.

Companya de pis solidària:
Arriba amb el sopar a taula, que ens l'amaneix amb sermons no governamentals. En pro de la causa, marxa sense rentar els plats.

Calla!
En Pau destorba la classe de manera constant per esquivar el record persistent del secret de l'abús des d'infant.

Eterns:
Quan els vells enamorats enviudaren i pogueren tornar-se a abraçar, descobriren que les seves antigues parelles havien estat amants.

A l'ombra de la lluna:
Temps etern pels passadissos negres.
Rius de bilis i ni un somriure.
Aquesta nit, he estat a urgències.




Comentaris

  • Felicitaaatsssss[Ofensiu]
    gypsy | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • nanoreptant[Ofensiu]
    Nubada | 19-11-2008

    Quina canya, el nanorepte...
    Molt bé! Idees clares, que destil·len humanitat.
    Continuarem nanoreptant.

  • I tants... i tants![Ofensiu]
    rnbonet | 05-11-2008

    'Per dignitat' i 'A l'ombra de la lluna' els he trobat molt pròxims. Tots, però, s'ho mereixen.
    Salut i rebolica!