Marinada d'amor

Un relat de: Marc Freixas

Pesca'm en un mar ple de petxines,
inunda'm a la fí amb els teus petons...

com el primer dia assegut a l'aigua,
i el segon estirat a les onades del teu cos.

Altre cop és el teu cos qui em dirigeix com un vaixell al nou amor.

Comentaris

  • Marinada d'amor, servida esta![Ofensiu]
    Camps de Tristor | 26-05-2005 | Valoració: 10

    Un poema molt bonic!!curt pero intens, ara falta que et porti cap a la teva estimada....

    Petonets!!Es molt bonic de debó!

    CaMpS dE tRiStOr

  • Increïble[Ofensiu]
    brideshead | 25-05-2005

    la força d'aquests versos, Marc. Magnífiques les imatges que, amb tanta poesia visual, crees en la ment del lector.

    El teu breu poema és com un petó: el fas (el llegeixes en aquest cas) en silenci, i la sensació que et produeix és difícil d'explicar amb paraules... Només saps que transmet amor, un immens amor.

    I efectivament, com diu la Llibre, "estirat a les onades del teu cos".... és un vers superb!

    Felicitats Marc, per aquesta petita joia. Sento no comentar-te més (ja saps, la feina cada cop se'ns apila més a Relats), però l'entusiasme i la vitalitat que desplegues pel fòrum últimament, m'ha fet pensar: vaig a llegir-li algun poema.... i m'he trobat, entre d'altres, amb aquesta meravella.

    Una abraçada ben forta!

  • Cercar l'ésser estimat...[Ofensiu]
    Llibre | 24-05-2005

    entremig de les petxines per inundar-lo de petons... una imatge curiosa, i per trencadora, interessant.

    Però em quedo amb el quart vers:

    "i el segon estirat a les onades del teu cos."

    Les onades del teu cos... deliciós!

    Salut!

    LLIBRE

  • quetzcoatl | 22-05-2005 | Valoració: 10

    xarxes de petons i escates irisades per la marinada d'un amor transparent i fresc com l'aigua i dolç i sincer com les imatges que transmets...
    Va cap als preferits.... : )

    petons!!

  • Bo, com sempre.[Ofensiu]
    SenyorTu | 21-05-2005

    Volia comentar-te i no sé com fer-ho, Marc Freixas. Et veig com un monstre. Un monstre bo. Fort i profund. Rotund i entranyable. Company i encoratjador. Català.
    No paris.

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

875544 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.