Arrels

Un relat de: Marc Freixas
Emancipava el corc
dins les entranyes emocionals
per arribar al paradís de les arrels...,
per travessar el mur de la tristesa
i creuar la fina essència de la paraula
amb un cert gust de victòria filosòfica.
Lluitàvem pel somni i el destí,
per créixer amb els llibres alçats, i els ulls
plens de vida i pensament, i experiència
i esforç col·lectiu... i també lluitàvem
per no equivocar el camí,
per esdevenir futur
i arribar al paradís invencible
de les nostres arrels impertorbables.

Marc Freixas, a vuit de novembre de dos mil tretze

Comentaris

  • les línies paral·leles a vegades s'ajunten[Ofensiu]
    Ser Oli | 08-03-2019

    Em vas donar la benvinguda ara fa molts anys a relatsencatalà, i acabo de descobrir que ja tenim un nexe d'unió que es diu Josepa Ribera Vallès. El compte enrere ha començat!


    Salutacions!


    Ser Oli

  • M'agrada...[Ofensiu]
    Bonhomia | 26-04-2015

    ... el teu to poètic i com verses. Deus tenir molt de talent! És una agradable poesia melancòlica, t'agraeixo poder haver-te llegit.


    Sergi : )

  • Arrels[Ofensiu]
    Sol_ixent | 16-05-2014 | Valoració: 10

    Què seríem sense les nostres arrels? Els nostres orígens?
    Sempre és un gust llegir-te, mai decepciones.

    Llarga vida al futur i les il·lusions!!!

  • El somni i el destí[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 22-03-2014 | Valoració: 10

    Un poema profund on estableixes la teva filosofia del passat: lluita per aconseguir un futur millor, el somni col·lectiu d'un poble que no vol perdre les seves arrels?
    Per mitjà de la intel·ligència, del coneixement dels drets, de la paraula, del pensament. Aquests són bons arguments per arribar a bon port.

  • Arrels de roure[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 16-11-2013 | Valoració: 10

    Arrels de roure fortes, gruixudes, ufanoses. Les nostres arrels que ens enlairen i xuclen de la terra la humitat que necessitem. Un gran poema Marc, amb frases estudiades, amb un llenguatge precís i un rerefons il·lusionant. M'alegra llegir-te de nou. Una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872972 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.