Desfem-nos

Un relat de: Marc Freixas
La pell
damunt la catifa minuciosa de l'amor.
Els llavis
entren a matar sense treva,
embriagant-me del teu sucre
a la saliva addicta
d'un alcohol perfecte
que no fa mal a les entranyes.
Desfem-nos gota a gota
mentre practiquem amb els petons
la manera de trobar el verb estimar
enmig dels nostres cossos
que ara són líquids incandescents...,
desfem-nos en aquesta puresa
sense deixar de banda el desig
de tenir-nos sense fer-nos mal, i amb tota la pell
damunt d'aquesta nostra catifa minuciosa de l'amor.

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com

  • M'agrada[Ofensiu]
    nurag | 14-11-2013

    Molt bonic i tendre. D'aquella poesia que et fa surar...

  • molt delicat i bonic poema, marc !![Ofensiu]
    joandemataro | 14-11-2013 | Valoració: 10

    tu sí que ets un artista de la paraula i la metàfora

    molts records company ! i me n'alegro molt de tornar-te a llegir per aquí !

    abraçades ;-)

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

869352 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.