L'amor

Un relat de: Atlàntida

L'amor es bogeria intensa, infinita,
Que acarona el nostre cor unes vegades
I d'altres, l'arranca com animal engelosit.

Viu avui, el demà no importa,
Qui el coneix?
Ningú.

Comentaris

  • molt bo[Ofensiu]
    AINOA | 17-02-2005 | Valoració: 9

    Hola Angels.
    L'amor es molt complicat, pero tens raó es te que viure l'avui perquè el demá ningu la vist.
    Per lo tant aprofita el que puguis ara per el que pugui ser.
    Una forta abraçada.

  • de vegades[Ofensiu]
    Mon Pons | 16-02-2005

    De vegades l'amor ens fa encendre’ns la flama, la flama que envelleix i embelleix les carns i empeny cap on res té retorn. De vegades és límpida enyorança, oscil·lant i tèrbola. Aspre nit, d’un silenci que mata.

  • sense titol[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 16-02-2005 | Valoració: 9

    de vegades l'amor be de vegades pasa de llerg, en diem boxeria, que mes voldriem que estar boixos?.
    Aixi ningu ens faria cap retret, per que dirien que es malat/alta.
    Tampoc el podem agafar a les nostres mans, no seria amor. seria egoisme, l'amor te que volar de ma a ma, sense lligams.
    encara que ens trenqui el cor.
    es de aquelles coses que no es pot portar a una illa deserta, perque somniar tampoc podem considerar estimar.
    fins pronte amiga,
    PD.
    Sis plau si tens temps diguem algo de un relat meu que es diu "el temps perdut", me interesa la teva opinio en gran manera.
    Repeteixo una abraçda.

  • intens...[Ofensiu]
    ROSASP | 15-02-2005

    Curt però molt precís. L'amor és tot això que dius i més, és molt difícil de descriure.
    Tens molta raó que cal viure l'avui, perquè ningú de nosaltres sabem que ens portarà el demà. Un bon missatge, apa a estimar i a viure tot el que es pugui...
    Un petó!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Atlàntida

Atlàntida

33 Relats

108 Comentaris

67766 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer al Vendrell un diumenge al migdia d'un 29 de Novembre de 1959.

El que m'han portaria a una illa deserta?
Piles i piles de llibres de psicologia, creixement personal, medicina i d'altres dels que algú anomena "raros".

La meva cita preferida:

SI PLORES PER PERDRE EL SOL,
LES LLÀGRIMES NO ET DEIXERAN
VEURE LES ESTRELLES.

De R. Tagore.
Que un dia vaig trobar a l'agenda escolar d'un dels meus dos fills.

Jo també estic contenta d'estar entre vosaltres, i os desitjo lo millor per cada un.
I una abraçada ben forta.
angelscavi@hotmail.com