Avui plou

Un relat de: Atlàntida

Avui plou i jo em sento feliç, ha caigut el vel que tapava la llum que JO SOC.
S'ha acabat la foscor per a mi, ara brilla el sol al meu cor.
Ningú, mai més ningú, em trepitjarà, enfonsarà, humiliarà, maltractarà, ja ningú.
No em faràs callar mai més.
La meva veu s'enlaira fins arribar a l'astre rei i els seus ratjos daurats en forma de fina pluja fa arribar a tú, per a poder-te donar conta que ha començat un nou dia, una nova vida per a mi.
Avui tothom veu la meva llum, sent la meva olor fresca com a rosada de matinada, com quan la poncella es a punt d'obrir i amb el primer raig de sol esclata d'alegria.
Ara se qui soc.
Ara se que vull i com aconseguir-ho.
Ara JO SOC.

Comentaris

  • veig que no has plorat...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-02-2005 | Valoració: 10

    al perdre el sol... i així els teus ulls han pogut veure altres estrelles... quin relat més decidit, fort, optimista, poten, viu, renaixent entre cendres anònimes on la personalitat es cremava lentament... mai es tard per tornar a viure i a somriure... aquest és el perill de l´amor cec... obtens plaer, ofuscació sensual, et dónes completament i perds aquell JO que és l´única cosa que tenim ben nostre i no sabem llavors què cony som i cap a on anem...
    ara ets TU i com t´ho dius... mai més ningú et trpitjarà... ai, si ho sabéssim de ben joves... però no... això no es compra ni s´aprèn per més llibres que llegeixis i ´més consells que et donin... només s´aprèn experimentant i el preu de l´experiència és molt car... i què foto jo fent comentaris així si són un inexperimentat...
    felicitats pel relat, pel missatge emcoratjador i per aquest nou raig de llum que t´ha salvat...
    petons i una abraçada.

  • molt be[Ofensiu]
    AINOA | 11-02-2005 | Valoració: 9

    Sempre es bó, desperta a temps i adonarte de las coses que realment vols, i las que et poden fer mal, i si a més saps com aconseguir el que vols molt millor.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Atlàntida

Atlàntida

33 Relats

108 Comentaris

67772 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer al Vendrell un diumenge al migdia d'un 29 de Novembre de 1959.

El que m'han portaria a una illa deserta?
Piles i piles de llibres de psicologia, creixement personal, medicina i d'altres dels que algú anomena "raros".

La meva cita preferida:

SI PLORES PER PERDRE EL SOL,
LES LLÀGRIMES NO ET DEIXERAN
VEURE LES ESTRELLES.

De R. Tagore.
Que un dia vaig trobar a l'agenda escolar d'un dels meus dos fills.

Jo també estic contenta d'estar entre vosaltres, i os desitjo lo millor per cada un.
I una abraçada ben forta.
angelscavi@hotmail.com