Escolta el vent

Un relat de: Atlàntida

Escolta el vent quan amb la seva bufada fa moure les fulles dels arbres.
Sembla un violi sonant.
Escolta la melodia dolça i tendre dansant a l'espai.
Volant alegre i riallera.
Fent companyia al cant dels ocells.
I jo soc, a sota l'arbre, escoltant amb els ulls tancats, i imaginant que ets al meu costat, sentint el palpitar del teu cor, tant a prop del meu, i com, amb la teva mirada enamorada em dius lo que les paraules no s'atreveixen a dir.
I junts gaudim d'un bosc encantat, a on fades i follets màgics ballen al so d'una melodia dolça i tendre dansant a l'espai.

Comentaris

  • molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 24-03-2005 | Valoració: 9

    Hola guapisima:
    Vaig decidir escolta el vent tal com tu dius.
    Un dia vaig anar a la masia i vaig treure una cadira a fora per sentir el só del vent quant toca las fulles dels arbres.Sense donarment conta vaig posarme a somnia desperta.
    Va ser preciós.
    M'agradat el teu relat.
    Una forta abraçada.

  • Gràcies![Ofensiu]
    Mon Pons | 20-02-2005

    Gràcies per comentar-me un relat. Em sembla que ets una persona molt romàntica que t'has especialitzat en l'amor...? però seguiré llegint per esbrinar la meva apreciació que, de ben segur, podria ser errònia. Una abraçada.

  • El vent...[Ofensiu]
    Marcel Vidal | 10-02-2005

    ...parlant per damunt teu. L'arbre, arrelat a la Terra i alhora fent d'instrument per les cançons del vent. Saps que en aquesta melodia, efectivament, s'hi amaga la tendresa, les paraules que no es gosen dir quan són els ulls els qui parlen.... Ser capaç de sentir aquesta màgia... Saber-te aixoplugada per l'arbre de la Vida. Saber-te a mig camí entre la Terra i el Cel, on el vent dibuixa una melodia que t'atrau poderosament..... Realment, la lectura d'aquest escrit m'ha transportat a un món màgic.

  • M'ha encantat[Ofensiu]
    brideshead | 09-02-2005

    Es mereix una segona lectura per comentar-lo bé. I la faré.
    De moment, un petó, i dir-te que envejo aquest mar que tens al darrera, a la foto. Sóc de Barcelona, i mira per on... el veig tan poc!

  • jo també l'escolto...[Ofensiu]
    ROSASP | 06-02-2005

    Jo també escolto moltes coses dins del vent, sobretot si em deixo anar amb els ulls aclucats i els braços oberts, com si formes part d'ell.
    Veig que tu hi escoltes melodies precioses i paraules d'amor mai imaginades, que bonic escoltar el vent i que la ment voli tan lluny com sigui capaç...
    Un relat dolç i bonic, juganer i amorós.

    Una abraçada molt forta!

l´Autor

Foto de perfil de Atlàntida

Atlàntida

33 Relats

108 Comentaris

67764 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer al Vendrell un diumenge al migdia d'un 29 de Novembre de 1959.

El que m'han portaria a una illa deserta?
Piles i piles de llibres de psicologia, creixement personal, medicina i d'altres dels que algú anomena "raros".

La meva cita preferida:

SI PLORES PER PERDRE EL SOL,
LES LLÀGRIMES NO ET DEIXERAN
VEURE LES ESTRELLES.

De R. Tagore.
Que un dia vaig trobar a l'agenda escolar d'un dels meus dos fills.

Jo també estic contenta d'estar entre vosaltres, i os desitjo lo millor per cada un.
I una abraçada ben forta.
angelscavi@hotmail.com