Darrera de...

Un relat de: Atlàntida

Quan estimis, fes-ho amb intensitat,
I si ell, et fa patir, no importa,
Es l'inpàs per tornar a estimar.

Pateix d'amor 999 vegades, si cal,
Però estimen 1000.

Perquè:

Darrera de la desil·lusió,
Hi trobaràs un nou camí.

Darrera d'un engany,
Hi trobaràs la veritat.

Darrera dels plors,
Hi trobaràs una rialla enamorada.

Darrera de la por,
Hi trobaràs una nova llum.

Darrera d'un mai més,
Hi trobaràs un demà.

Y darrera teu,
Al trobaràs a ell.

Comentaris

  • t'encadeno[Ofensiu]
    Naiade | 08-09-2006


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena

  • Darrera de totes..[Ofensiu]
    Henry | 29-03-2005 | Valoració: 10

    aquestes paraules resta la sensació que sempre val la pena estimar i ser constant. Que darrera d'un no hi ha un potser i darrera d'un potser hi ha un si...

    I darrera del poema, molts sentiments!
    Felicitats;)

  • I amagadets entre vers i vers...[Ofensiu]
    brideshead | 15-03-2005

    quants missatges preciosos, quantes veritats...!
    I és ben cert.... en moments de lucidesa, creiem que ningú mereix les nostres llàgrimes, la nostra tristesa, que el desamor només neix a les nostres ments... que sempre hi ha un demà i algú per descobrir ..... però, quan ens envaeix la bogeria.... res no té color ni sentit !

    Fantàstic Atlàntida, planer, sincer, amb tota la senzillesa de qui té molt clar el missatge que vol transmetre ...
    i deixa'm a mi també fer-te dos petonets i una abraçada per expressar-te el meu agraïment a tots els teus comentaris..... haig de fer-te cas, i comprar-me el llibre que em vas recomanar... Segueix endavant amb poemes tan bonics!

  • això sí que és amor...[Ofensiu]
    Capdelin | 07-03-2005 | Valoració: 10

    total... el que perdona, busca, segueix, il-lusiona, mai es rendeix, cerca, troba i descobreix... innova, canvia, s´actualitza, es recicla...
    veig que estàs molt creativa, inspirada com si una onada d´aire fresc hagi refrescat i millorat la teva vida...
    felicitats, m´ha agradat molt el teu poema com tot el que tu escrius...
    petons i una abraçada.

  • Un bon poema[Ofensiu]
    AINOA | 21-02-2005 | Valoració: 10

    Has fet un poema ple de veritats, i d'esperançes, sobre tot per aquelles persones que es pensen, que el mon s'acaba perqué l'amor un dia els deixi. Una abraçada ben forta.

  • L'amor s'ho val![Ofensiu]
    ROSASP | 20-02-2005 | Valoració: 10

    L'amor s'ho val. És el sentiment que més poemes genera i que més imatges i sensacions ens fa esclatar.
    Si que molts cops ens fa patir, ens fereix, però és un pas per trobar el que busquem en realitat i no s'ha de defallir en l'intent d'estimar de debò i de ser estimat. Mai...
    Un poema clar i sincer, valent i tendre.
    Aprofito per agraïr-te els teus comentaris que sempre em fan somriure.
    Una abraçada de tot cor!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Atlàntida

Atlàntida

33 Relats

108 Comentaris

67771 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer al Vendrell un diumenge al migdia d'un 29 de Novembre de 1959.

El que m'han portaria a una illa deserta?
Piles i piles de llibres de psicologia, creixement personal, medicina i d'altres dels que algú anomena "raros".

La meva cita preferida:

SI PLORES PER PERDRE EL SOL,
LES LLÀGRIMES NO ET DEIXERAN
VEURE LES ESTRELLES.

De R. Tagore.
Que un dia vaig trobar a l'agenda escolar d'un dels meus dos fills.

Jo també estic contenta d'estar entre vosaltres, i os desitjo lo millor per cada un.
I una abraçada ben forta.
angelscavi@hotmail.com