LA VIDA A POC A POC

Un relat de: Guiomar

Un estiu trist i calorós la vida va fer un gir i ens va portar la dissort. La unitat de cures intensives era freda i blanca com la roba dels metges. El sol de juliol no traspassava aquelles finestres opaques i fosques. Aquell fred se’ns va posar dins del cos, fruit de la por, la desesperança i les llàgrimes. No ens van escalfar les paraules de les bates de color blanc com la neu. Només les nostres abraçades, les dels amics i familiars ens consolaven i ens acollien. Era tan intens aquell fred que l’escalfor que ens oferien es tornava tèbia amb el contacte. Però vam seguir, a poc a poc, sense presses, no podíem córrer.
Un mes d’abril alegre i gens calorós la vida ens va portar un regal. La sala era blanca i neta igual que la roba dels metges. La llum primaveral entrava per les finestres transparents. No teníem fred. Si existia el paradís, allò era el més semblant. No vam necessitar paraules d’escalf, ni de consol. El fred havia desaparegut i les abraçades ens feien bullir d’alegria. La vida es va obrir camí definitivament i tot va començar de nou. Ara aprenen junts a caminar i a parlar, no corren, van xino-xano. Ells s’entenen només mirant-se i riuen de nosaltres que, embadalits, amb prou feines esbrinem què es deuen estar dient. I cada dia fan una passa més, a poc a poc.

Comentaris

  • Un lloc dues emocions[Ofensiu]
    Ibeth | 12-03-2017

    Molt bon relat. Dos histories molt diferents en un mateix espai.

  • Blanc i negre[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-02-2017 | Valoració: 10

    Veus quines contradiccions més unides? El blanc i el negre caminen plegats. Una història vital i positiva. M'ha agradat molt. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Gràcies[Ofensiu]
    Guiomar | 20-02-2017

    Moltes gràcies pels vostres comentaris i sobretot per llegir-me

  • Clar![Ofensiu]
    Guiomar | 20-02-2017

    Moltes gràcies Edgar! I que s'ha de fer? L'ànim sempre endavant!

  • Sempre[Ofensiu]
    Edgar | 20-02-2017

    Sempre xino-xano o en carrera emociones. Fantàstica la contraposició entre malaltia i una nova vida. Tens una moral a prova de bomba

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 20-02-2017 | Valoració: 10

    Un relat molt bonic i entranyable

  • Del fred a la calor[Ofensiu]
    Materile | 20-02-2017 | Valoració: 10

    Com canvia la percepció de les coses segons el nostre ànim. Pot ser estiu i tenir l'ànima glaçada, el mateix espai i amb primavera, i tenir calor perquè l'ànima bull: les notícies són diferents.
    Un relat curt, de poques paraules, però carregat d'emocions. Felicitats!

    Una abraçada,

    Materile

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Guiomar

Guiomar

43 Relats

242 Comentaris

35151 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Recuperar el plaer de l'escriptura m'ha salvat!