Inventari de llocs on hem fet l'amor.

Un relat de: boigboig

Són incontables.

Per exemple,
en els ferrocarrils,
asseguts cara a cara,
i mirant-nos als ulls amb
mig somriure còmplice,
ens fem l'amor amb mirades
de desig.

O bé asseguts en un banc
entre els arbres
i entre petards i coets i crits de quitxalla,
quan et mirava per sobre de l'espatlla,
els cabells encrespats
i la boca plena de mots i d'ànsia.

Fins hi tot al cinema
asseguts mirant la pantalla,
els braços tocant-se lleugerament
electritzats,
hem fet l'amor sense mirar-nos.

I què en dius de les llarges passejades?
Quan et feia l'amor només
caminant al teu costat
passes ràpides i vagaroses
sota l'abric dels plataners
i els llums grogencs senyalant
els destins, i les esperances.

Renuncio a seguir.
Són incontables, masses,
per descriure en un full de paper,
però encara pocs si tenim en compte
els llocs que encara ens falten
per descobrir.

Comentaris

  • hosti[Ofensiu]
    gypsy | 27-05-2008

    és molt romàntic, els homes no solen escriure en aquest registre, sempre tenen por a fer el ridícul, i posar-hi mots encara és més agosarat. Dolç, autèntic.
    M'imaginava quelcom barroer. Això diu molt de la ment del lector o és que estem massa mal acostumats a barroeries relacionades amb el títol del teu poema?

    I no vull dir que l'eròtica no sigui extremadament difícil, sovint la gent n'escriu, però la barrera entre la bellesa i la vulgaritat en un relat eròtic és massa prima. Aquells qui conreen el gènere són uns valents, sens dubte.

    M'ha sorprès i sí, com deies, la gent és calidoscòpica,
    així t'he percebut en aquests mots.

    gyps

  • Fer l'amor a tota hora..[Ofensiu]
    angie | 02-01-2006

    i a qualsevol lloc....
    Boig, m'has deixat K.O, quina manera d'expressar-ho i quanta raó...
    L'amor es fa amb els ulls, amb les mans, amb la veu, amb tot el que ens ajudi a percebre....
    Ostres, ostres.... et torno a llegir per a encantar-me una mica més...

    un parell de petons de nou

    angie

  • A vegades....[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 15-12-2005

    ....penso que no ets tan boig com vols fer-nos creure!

    Em sembla un poema molt noble. Un poema que va més enllà de l'amor i del sexe. Parles del sentiment més fort que pot existir d'una manera excepcional.

    Un barret per vos, ple de follia!!!

    Una abraçada.

    Salz.

  • res de cursi![Ofensiu]
    quetzcoatl | 15-11-2005 | Valoració: 10

    De fet ja l'havia llegit quan el vas publicar i em va semblar boníssim, però no devia estar d'humor per comentar! I és que ens poses geloses, boigboig... qui pogués presumir d'un manso que li digués això... hum...!

    És preciós, de debò. Ah, al comentari de "a mossegades" volia dir que el final em fa pensar en el final del poema de Benedetti; ja has vist que en la resta l'estil era molt diferent.

    M'agrada com escrius!!

    :-)*

    m

  • Formidable![Ofensiu]
    brideshead | 11-11-2005

    Et faré una confessió: fa pocs dies vaig veure aquest títol, vaig clicar.... i vaig veure l'autor. I vaig pensar: ui..... venint del boigboig, em puc trobar de tot! I noi....... m'he trobat el que no esperava trobar-me: un poema esplèndid, original i encertat. I tens tota la raó, l'amor es pot fer a molts llocs i de moltes maneres...

    Et felicito per aquest "inventari". Excepte per alguna falta d'ortografia, és xulo, xulo.

    Una abraçada.

  • impressionant[Ofensiu]
    instants | 04-11-2005

    fer l'amor és deliciós, són instants de complicitat absoluta, de cercles concèntrics, de mirades que ho omplen tot, que insuflen aire fresc i càlid als pulmons...

    Tio, felicitats!

    PAu

  • NoKia | 04-11-2005 | Valoració: 10

    boigboig... No t'havia llegit mai, i m'he estat mirant algun dels teus poemes ara... I al final m'he decidit a comentar-te aquest... Doncs sí, molt bonic... molt tendre... m'ha agradat molt! un déu... ;)
    Molts petons, i segueix escribint! :P

    NoKia

  • he flipat[Ofensiu]
    Becari | 03-10-2005 | Valoració: 10

    molt i molt xulo.

  • Fer l'amor[Ofensiu]
    Leela | 02-10-2005 | Valoració: 10

    és el què ens has ensenyat a tots nosaltres d'una manera preciosa, àmplia, tendra i dolça.

    L'amor és una cosa tant gran i intensa que sovint surt pels nostre porus en els llocs més inversemblants, en les mirades, caminant un al costat de l'altre, al cinema, al tren, a través d'un vidre...
    observant a l'altre
    quan es pensa que no el mires,
    rient mentre et parla i no sabent
    què respondre-li quan et pregunta per què rius,
    mirant-lo d'esquenes com camina
    amb un jersei desgarbat
    desitjant que es giri i somrigui,
    despertant-te a la nit i embadalint-te
    esperant tornar a agafar el son
    i que arribi un altre dia per descobrir nous llocs on fer l'amor...

    M'ha agradat moltíssim !!!

    Un petó

    Leela

    Ps. espero que ben aviat penjis el teu poema sobre els pits. Em sembla magnífic!!!

  • Molt tendre[Ofensiu]
    kispar fidu | 01-10-2005 | Valoració: 10

    Una altra manera (i magnífica) de veure el fet de "fer l'amor": No és només "l'acte" (pròpiament dit...), sinó les mirades, el tacte un a l'altre, les carícies, les paraules intercanviades que irradien amor.

    Mentre caminàvem un al costat de l'altre. Mirant-nos al tren sense necessitat de dir res més. Al cinema, deixant volar les mans mentre els ulls es distreien en la pantalla.

    Deixant volar la imaginació, els somnis, deixant flotar els sentiments en un ambient càlid i tendre.

    M'ha agradat molt! Una bona manera de fer l'amor!

    Gemm@

  • Un aplaudiment![Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 01-10-2005 | Valoració: 10

    Meravellós.

    No t'aturis

    Juseph

  • precios[Ofensiu]
    Ainoa | 01-10-2005 | Valoració: 10

    M'agradat moltissim, ara feia força temps que no entrava per l aweb i al entrar em trobo amb tu, és genial, i realment cert el que dius. Enohorabona.

    Petonets

  • Fantastic[Ofensiu]
    AINOA | 01-10-2005 | Valoració: 9

    Uix quin poeme mes treballat.
    Ens mostres un munt de maneres de fer el amor sense que intervingui el sexe i sigui purament pasional.
    M'agradat força.
    Una abraçada.

  • Que guapo!![Ofensiu]
    AnNna | 01-10-2005 | Valoració: 8

    Està molt guai, de veritat! M'ha agradat molt! Situacions senzilles, però desitjades per tothom... desperta un punt d'enveja al qui ho llegeix! Molt currat!

    Però hi ha alguna falta...

    grogencs = groguencs
    fins hi tot = fins i tot

    i ara no sé quina altra... però bé, que això no treu la bellesa del poema! molt molt bonic, de veritat!!!

    Petons!!!

    AnNna

    p.d: en tinc 4 de nous, te'ls mires? :P

  • Preciós[Ofensiu]
    fosca | 01-10-2005 | Valoració: 10

    molt estimulant, romàntic, brillant i sobretot sobri. Trobo que els teus relats són els millors que m'he llegit. Tens molts traça al escriure i provoques la reacció del lector. No me quedat pas indiferent quan he llegit aquest poema!
    Continua així!

  • suggerent i tendre...[Ofensiu]
    ROSASP | 01-10-2005

    Un inventari que té poc a veure amb la comptabilitat.
    Aquest és poètic, passional, vitalista i amb tacte de tendresa.
    Un final molt bonic, on es perd el comte i s'obren ventalls de possibilitats per descobrir, un camí que queda obert a noves sensacions per poder compartir...

    Salutacions i fins la propera!

Valoració mitja: 9.7

l´Autor

Foto de perfil de boigboig

boigboig

33 Relats

192 Comentaris

152314 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Si penjo els meus relats aquí, tonteries que escric per a treurem l'avorriment, és per què em critiqueu. Per que digueu el que us sembli...
Des de això és una merda , fins a abans de penjar res apren a escriure .
Però preferiria si podeu fer alguna crítica constructiva.... Per anar millorant... poc a poc.