Cavall alat

Un relat de: Eloi Miró
Bocabadada i impressionada per les seves capacitats mirà el seu dibuix, la seva il•lusió... la imaginació la feia viure en un món fantàstic, de màgia, fades, un món on ella era la reina Justa, un reialme de felicitat... però el dibuix reflectia la seva màxima il•lusió: cavalcar un cavall alat.
Algú li va dir que els somnis només eren somnis, però ella sabia dins seu que tots els seus desitjos, algun dia, es farien realitat. (Què millor que ser amiga del Destí?)

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    La que somia | 22-02-2014

    Eloi, gràcies pel teu comentari. És tot un honor que em llegeixis i de debó, m'encanta el que fas amb les paraules i les idees. Igualment et desitjo un feliç 2014 ple de somnis com volar sobre un cavall alat.
    Una abraçada amb olor de llibre nou.

  • És clar que sí![Ofensiu]
    Edgar Cotes i Argelich | 22-08-2013 | Valoració: 10

    Felicitats pel bon relat, curt però contundent. Els somnis són el nostre anhel de viure i qui ens els pendrà. Són nostres i de ningú més. Això m'ha fet pensar amb el meu, com tots lluitem pel nostre. Salutacions,
    Edgar

  • Marteta | 13-08-2013 | Valoració: 10

    Sempre he pensat que si no vivim pels nostres somnis llavors viurem esclaus de la vida tal i com se'ns presenta. (I si vivim en somnis tot és més bonic!) Mai els somnis seran només somnis....
    Gràcies pel teu comentari i estic d'acord amb el que m'has dit, mai s'ha de dir adéu a l'amor, però molt menys l'amor cap a la vida mateixa.
    Una abraçada, mai deixis de somiar!
    Marta

  • Hooolaaaaa...[Ofensiu]
    Annalls | 13-08-2013

    ...quan has tornat????? I aquest relat? Se m'havia passat, la veritat es que estic fent un xic de vacances , com la majoria de relataries pel que veig!
    Ah el cavall alat , el mon dels somnis... he he he... qui t'ho a xivat? aquest pensament e ideal infantil, l'he canviat per "Si jo tinc una pregunta es que en algun lloc hi ha la resposta..." I dintre de la nova espiritualitat ja saps :El Universo conspira para ayudarte a conseguir tus sueños".
    UI que be, te trobat a faltar
    Anna

  • Concisió[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 12-08-2013 | Valoració: 10

    En poques ratlles has dibuixat perfectament el sentir d'un somni. Si ella dibuixa i somia alhora, doncs que continui així. La felicitat és trobar-se bé amb un mateix. Endavant amb el dibuix! Una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10