bes pell i mel

Un relat de: mar - montse assens

*

Et tornaré els besos, un a un,
per seduir-te altre cop.

Al bo i millor de la nit,
m'endinsaré al teu somni
mentre el son et confon.
Em ficaré al teu llit
i t'ompliré la pell de vols de voliaina.

Et besaré cos i mans amb un bes pell i mel,
i gosaré robar el desig als teus llavis.

Et diré: besa'm!
(amb un sospir suau a cau d'orella)

I tu, pensant-me somni,
et deixaràs fer;
uns llavis afamats de tu,
en la nuesa del cos i la pell dolça,
cercaran el sexe ardent.
- calor dels meus llavis a la teva pell-

Amb avarícia,
et lliscaré dins meu per acollir-te;
incitaré el desig desmesurat,
i el retindré
fins que el deler esdevingui passió.

Cavalcarem dins l'embruix lent,
folls i amarats de fluïts delitosos;
i ens beurem l'instant compartit de l'esglai.
A pleret, fet i fet, clourem l'espai
i guardarem sota clau aquest moment.

Amb un bes llarg, estret i càlid,
m'acomiadaré en silenci...

...i el teu despertar
serà un bes pell i mel.

Comentaris

  • Quines suggerències tant... llunyana[Ofensiu]
    Gica Casamare | 26-04-2005 | Valoració: 10

    Quin poema més vigorós.
    Em suggereix actuar, però la vida no és poesia, com a molt un assaig de biologia psiconanlítica.
    M'agrada molt, un 10 per tu

  • hola !!![Ofensiu]
    cora cadaqués | 24-04-2005 | Valoració: 9

    hola es genial m'ha agradat molt .
    per cert e llegit es teu comentari al fòrum, en jordi que dius que coneixes com es diu de cognom es que no ser a qui et refereixes perque en conec alguns de alla l'institut jeje
    una abraçada i conitua aixi !

  • Sublim![Ofensiu]
    iong txon | 16-04-2005 | Valoració: 10

    Suposo que desprésd'escriure un poema així, guanyar el concurs o no és irrellevant. És una d'aquelles ocasions en què em sorpren agradablement que en aquesta web s'hi puguin trobar obres d'art d'aquesta categoria: aquest poema està per damunt de l'escultura més voluptuosa del Renaixement, va més enllà que el quadre amb més càrrega eròtica que es pugui imaginar, perquè hi ha coses que només es poden expressar amb paraules. Per descomptat, li dono el meu vot. Després de llegir-lo, més que comentar tinc ganes de confessar-me i em torba pensar que avui dinaré amb tu. Espero si més no que siguis més aviat lletja i no gaire jove ;o) Com podria algú amb menys de cinquanta anys escriure així?

  • kispar fidu | 13-04-2005 | Valoració: 10

    Uau! Quina energia! Quina força que desprén el relat! Genial! Mooolt bó!
    Un bes pell i mel... retornat per tornar a seduir. Entre realitats i somnis, es deixa fer, despertant entre un bes de pell i mel... uala! Fantàstic!

    Et dóno el meu vot!!!

    (i per cert... m'encanta la * de l'inici!!! Queda de perles!!!!!! té copyright?¿?¿? jejeje)

  • hummmm! quina gana![Ofensiu]
    Shu Hua | 12-04-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat sobre tot allò de : i tu, creient-me somni, em deixaràs fer... Tot el poema és preciós, incitant, explícit i tendre. Ben lluny del nostre benvolgut assassí. Una pregunta: creus que ell tindrà somnis d'aquests?
    Un petó. Ahir et vaig trobar a faltar, però és clar, estàs motl ocupada.
    Glòria

  • Un poema...[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 09-04-2005 | Valoració: 10

    ... tan dolç com la mel i tan salat com el desig de la pell seduïda...
    Un altre poema màgic.
    Els versos et fan entrar en el joc -com deia Ferrater-, posar-te en situació...
    El triangle amorós bes - pell -mel, també el trobo molt ben aconseguit.
    Li distingeixo tres etapes, totes elles ben aconseguides. Passa del desig i la seducció, al ritme trepidenat de l'amor fet carn, per tornar a la dolçor final de la mel.
    Felicitats!

  • quin bes![Ofensiu]
    pablo | 09-04-2005 | Valoració: 10

    mmmmmmmm





    No despertaria mai

    Felicitats, tens el meu vot

  • I em llepo els llavis![Ofensiu]
    OhCapità | 06-04-2005 | Valoració: 10

    de la dolçor, de la tendresa, del plaer que em doneu, mmm, ..., deliciós!
    Sabeu donar un torrent de passió amb un sol bes! no vull despertar! Vull seguir estant ensucrat per tanta emoció!!

  • i com sempre...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-04-2005 | Valoració: 10

    amb ment de seda i un pou de finura poètica... dibuixes sobre el paper dels somnis, siluetes eròtiques amb finura i sentiment... un sentiment fort i a la vegada amb dits verges... aprofundint ens els racons del sexe sense embrutar el paisatge de les paraules... amb ritme d´essència pura, mimant els mots com olis d´un quadre... endolcint la brutalitat natural del fet més primitiu que guarda el món en ses entranyes... aconseguint que el sexe perdi el seu objectiu animal, enriquint-lo amb els gestos de l´amor humà...
    una obra d´art, signada per una ment sensible i immensa...
    un petó i una abraçada... no t´ho he dit mai... per a mi ets una mestra de la poesia... un mirall on mirar-me poruc i aprendre a dibuixar poemes!!

  • la tersura[Ofensiu]
    Lavínia | 05-04-2005

    del poema, llisca sobre la pell, mar!!

    M'ha agradat. Tens el meu vot!!

  • ohhh![Ofensiu]
    brideshead | 05-04-2005

    Deliciós.... ple d'imatges suggerents, tendres, amoroses, que trespassen el somni per imaginar-les realitat...
    Dels més bonics que he llegit fins ara.
    El dono el meu vot amb molt de gust.... i també les gràcies per fer-me constar a la teva llista de relataires.... quina il·lusió m'ha fet veure-m'hi!
    I també moltes gràcies per llegir-me tan sovint.... et dec uns quants comentaris!

  • quetzcoatl | 05-04-2005

    Obrira els ulls nomes un segon per veure si ets somni o pell tebia, i si no hi ets els tancara fort altra vegada, es tapara amb el llençol i et buscara entre rastres d'escalfor i son. Quin plaer somiar coses plaents! : )

Valoració mitja: 9.78