XXXIX - Seguint el cul

Un relat de: Cocobolo

Res mes eixir de sa casa buscava sempre el cul de dona més atractiu i voluptuós que podia; no sempre tenia la sort de trobar-lo; però en quant l'aguaitava, el seguia fins al final del seu camí en la ciutat; pensava que res més atalaiar-lo, el destí li oferia quelcom interessant; quelcom mai vist abans en el punt de destí de tota natja de dona, suau, llisa, esvelta i dolça.
Estava convençut que cap anca de dona li enganyaria sobre el que el fat del seu camí li anava a oferir.
Estava tan segur de la veracitat de la seua tesi, que no hipòtesi, que va esbossar per escrit el teorema del cul de dona.
Va pensar publicar-lo, però li donava tanta vergonya que algú sospitara que els moviments del balanceig i la sonoritat tènue del trontoll muscular i greixós de les gropes de dona li marcaren el destí diari.
Quin humà és el cul !. Pensava sempre sense dir-ho.
La humanitat dels encants sexuals femenins era l'única qualitat que trobava en tota dona.
A pesar de la seua tossudesa sexual, no caminava molt desencaminat al plantejar-se esta consideració.

Cal seguir el cul !. Em Deia sempre PUTASSI.
Quin tipus tan genial !. I això que treballava sempre en llocs gelats i fins i tot congelats.
ESPECIALISTA EN CRIOGENITZACIÓ !. Encara sort.

Els seus poemes eren d'allò més groller, i sempre parlaven de figues.
Un dia em va agarrar llegint un d'ells; va ser per a ell com si haguera descobert al públic del món sencer el diari de la més pudorosa de les verges més religiosa i més estricta d'entre les justes.
Encara em recorde quasi exactament del que posava, era una cosa així com:

Cada vegada que desperte veig la teua figa;
Que és harmonia, delectació i goig.
I observant-la m'enverine; quina figa !.
Mes al despertar-me, sempre veig la teua figa;
Atapeïda, gustosa, calenta, pelada...
I la teua humida soledat, la teua virginitat;
Sobreviu, i habita en la teua reial figa.
I és la teua mística música abismal, sexual.
En el món del vici luxuriós i carnal.
Pervertit estic per les teues voluptuositats,
Per la teua delícia perversa i libidinosa.
I la meua depravació la lògica aliena.
I la teua figa és una serp pelada.
Una fada calenta, mentidera, sedosa;
Salada, saborosa, ardent i piadosa.

Tampoc és que tinguera tant de misteriós, era tan simple com els seus pensaments més conscients, en realitat era com llegir la seua cara o veure dins dels seus ulls, espill del seu mesquí cervell d'home primitiu.

PUTASSI era un filòsof del sexe; un mestre, un professional, que va trobar el contrapunt al seu ardor sexual en un treball fred i calmen-te per a la seua cobertura física més externa, que no per al seu igni i ardent foc volcànic nuclear del seu esser atòmic més indòmit.
Els seus oligoelements més bàsics i comuns, i fins als seus electrons, els seus protons i els seus neutrons; pensaven en sexe.
El positiu sempre s'unia al negatiu.

PER DESCOMPTAT TOTS SABEM QUE EL POTASSI ÉS POSITIU.


COCOBOLO ESPAÑOL TM

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Cocobolo

Cocobolo

19 Relats

3 Comentaris

18107 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Cocobolo espanyol nasqué el vinté tercer dia del tercer mes de l'any seixanta-tres del segle vint a Alcoi. Cocobolo espanyol es va llicenciar en medicina i cirurgia en 1987, doctorant-se en el mateix en 1996. Cocobolo espanyol es va especialitzar en una branca de la cirurgia en 1995, branca en què treballa en aqueste moment. Cocobolo va viure en set províncies espanyoles, una anglesa i una francesa. La major part de la vida de Cocobolo, ha estat en contacte amb el mediterrani. Cocobolo es va divorciar recentment i té un fill de set anys.