Naturalesa verge major de cent vint anys d'edat

Un relat de: Cocobolo

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

XXXV-NATURALESA VERGE MAJOR DE CENT VINT ANYS D'EDAT.

Ens reunirem com sempre en la nostra taverna, en la taverna del DEU PIXES; però aquesta volta estàvem tots, a cara descoberta.
EL DEU PIXES va portar un periòdic en què en la secció d'anuncis, hi havia un, escrit amb lletra molt petita; i això precisament, era el que més cridava l'atenció abans de llegir-lo; i el reclam Deia:

" Dona verge, de més de cent vint anys d'edat; desitja experimentar la sensació d'una relació sexual abans de morir ".

FOLLADOR- On està eixa vella ?. Jo li ensenyaré a gaudir com cal !.
VAGABUND- Però en l'anunci no posa res de gaudir, només diu que desitja experimentar la sensació d'una relació sexual…
- Abans de morir.
DEU PIXES- Segur que te la folles i se't mor en els braços.
CAPELLÀ- Li dóna un infart. I qui creus que estarà al teu costat ?.
FOLLADOR- Per descomptat tu no, estimat amic de les ànimes desencarrilades.
GERENT- O es queda tan decebuda i desconsolada, que la seua indiferència fa que et muires tu de vergonya.
CAPELLÀ- No recordeu encara la vostra primera experiència sexual ?. Va ser realment plaent ?.
- Baix la pluja.
CAPELLÀ- Sobre el fang.
INFORMÀTIC- En un llit de lletres, de retalls de discos; de foc engendrat en l'espai virtual.
VAGABUND- En la intempèrie i a la vista de qualsevol.
POTASSI- Química iònica !...
PRESIDENT- Amor per decret llei.
GERENT- Rendibilitzen-te.
FOLLADOR- Siga com siga el resultat final, és un repte de què no estic disposat a renunciar.
INFORMÀTIC- Però vos heu parat a pensar on està eixa iaia ?.
VAGABUND- Un poc més de respecte amic, provecta !.
POTASSI- No, anciana no, naturalesa verge major…
PRESIDENT- Això sí !.
- La veritat és que en l'anunci no es diu com contactar amb ella.
CAPELLÀ- Així resulta encara més interessant.
DEU PIXES- Té més morbo.
VETERINARI- Fornicar després d'investigar !.
PROFESSOR- Bonic títol per a un relat curt.
FOLLADOR- Vos assegure que jo escriuré una enciclopèdia de sensacions !.
DEU PIXES- Jo et repte a què ho faces; així després vindràs ací a contar-nos les teues experiències… Són realment certes totes les experiències sexuals que ens has contat al llarg de tots aquestos anys ?... No serà després de tot que eres un farsant ?.
FOLLADOR- Ja es que les teves paraules no volen ofendre'm; ni tan sols danyar el meu prestigi, guanyat amb suor i profund esforç al llarg de tots aquestos anys; per això no te'l vaig a tindre en compte; perquè ja sé bé, que les teues perverses intencions més íntimes i últimes, són provocar dins de mi; amb més força si és possible; el desig d'aconseguir l'objectiu de desvirgar la santa sense taca.
TOTS- Bravo !.
DEU PIXES- Aqueste tio serà el nostre campió !.
- No hi ha cap tipus de dubtes respecte d'això.
CAPELLÀ- Haurem de beneir aquesta cerimònia del despropòsit sexual d'alguna manera…
GERENT- T'oferisc el que vullgues de productivitat variable.
PRESIDENT- Vols un ministeri ?.
VAGABUND- De sexe i descontrol !.
PRESIDENT- FET !.
FOLLADOR- Però totes secretàries d'estat, assessores i secretàries.
PRESIDENT- FET !.
- Però amb bandera.
VAGABUND- Sense bandera.
FOLLADOR- El meu pal sempre estarà dret per a qualsevol estat.
PRESIDENT- L'estat sóc jo.
TOTS- VISCA L'ESTAT !.

La festa no havia fet més que començar i va continuar.
Prosseguint l'estat mental de l'enardit ambient, el DEU PIXES va triar el vi, necessitàvem un vi d'estat.
De l'estat mental en què ens havíem endinsat perillosament sense divisar-lo tan sols.
El vaixell havia perdut el seu rumb i el primer nàufrag anava a mostrar-se en el panell dels desapareguts.

COCOBOLO ESPAÑOL TM

Comentaris

  • Arbequina | 26-08-2007

    Un relat força estrany, el que t'acabo de llegir.
    Té cert ritme, i això m'agrada. Sembla teatre. Malgrat tot, no m'ha semblat de ciència ficció... però sí bastant desmadrat, l'humor que s'hi llegeix.

    Només una cosa: crec que podries millorar la puntuació.

    Salutacions.

    Arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de Cocobolo

Cocobolo

19 Relats

3 Comentaris

18110 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Cocobolo espanyol nasqué el vinté tercer dia del tercer mes de l'any seixanta-tres del segle vint a Alcoi. Cocobolo espanyol es va llicenciar en medicina i cirurgia en 1987, doctorant-se en el mateix en 1996. Cocobolo espanyol es va especialitzar en una branca de la cirurgia en 1995, branca en què treballa en aqueste moment. Cocobolo va viure en set províncies espanyoles, una anglesa i una francesa. La major part de la vida de Cocobolo, ha estat en contacte amb el mediterrani. Cocobolo es va divorciar recentment i té un fill de set anys.