Viure

Un relat de: Marteta
Dibuixar somnis a través de les paraules. Sospirar mirant al vent de cara, deixant que t'emporti on ell vulgui. Tancar els ulls i seguir percebent aquella realitat immediata que mai et borraràn de la memòria. Cridar amb els ulls tancats, ningú pot veure't. Plorar obrint els ulls, què importa que et vegin?

Camina, corr, no importa el ritme al que viatgis, la vida dura el que dura, i si corrs, alerta a caure!

Comentaris

  • M'agrada molt...[Ofensiu]
    Annalls | 23-04-2013 | Valoració: 10

    Ho fas molt bé amb els teus setze... cridar amb els ulls tancats... aquesta frase es d'aquelles per guardar ...m'encanta... té la copiaria si la paraula copiar no existis i no tingues el significat que té...ui quin rotllo!!

    La pau.... Ai LA PAU... no vindrà fins que la majoria de les persones s'hi tornin*, hi ha masses malparits, però podem buscar la nostra , aquests moments en que se'ns presenta... en aquest cas parlava d'un moment d'aquests, una treva amb una persona que em té en constant guerra... però encara no la tinc del tot, per això deia que el colom encara no a arribat.

    esdevinguin persones.

  • tancar els ulls ...[Ofensiu]
    joandemataro | 22-04-2013 | Valoració: 10

    per experimentar les sensacions amb més intensitat i obrir els ulls per guardar la imatge a la memòria, tot plegat és viure....
    gràcies marteta per compartir i comentar

    una aferradeta
    joan

  • Un bell sospir[Ofensiu]
    Mª Lluïsa Vidal Salvat | 22-04-2013 | Valoració: 9

    Molt bé, Marteta.
    Curt i precís. I preciós: sospirant, dibuixes somnis.
    Segueix somiant... De vegades és l'únic que podem fer.

    Mª Lluïsa

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166037 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.