un Nadal sense tu

Un relat de: natasha

Què seria un Nadal sense tu? Arribar el dia vint-i-cinc, entrar per aquella porta i no veure't, asseuren's en aquella llarga taula que té més comensals que el número del dia del en el que estem i trobar-hi a faltar aquelles rialles que deixes anar en cada acudit; al igual que aquell crit que llances quan s'ha de parar atenció amb els poemes dels petits i que demostren un cop més qui posa el toc d'autoritat en aquella taula, el nadal sense tu no seria el mateix. Tampoc seria tan destacada aquesta data tan immportant sense tu, que només de veure'm em regales aquell preciós somriure i de seguida ens posem a xerrar de les nostres aventures, m'aconselles i deixem anar totes les paranoies que hem tingut des de l'últim dia que ens vam veure i aixi tot dos ens desfoguem i no tindrem "mals de cap" durant aquestes diades. I que seria sense vos avis? Caps de taula incansats i les ànimes que ens fan ajuntar a tots any rere any, sense vosaltres les coses no serien igual. En resum, el nadal no seria el mateix sense cap de vosaltres avis, pares, cosins, amics i tu, ànima que em mous a escriure.

Comentaris

  • TANS ÀNIMA![Ofensiu]
    Capdelin | 22-12-2004 | Valoració: 9

    que et mou a escriure, a estimar, a respectar avis i altres humans...
    ets sensible... i als teus 16 anys... tens un esclat de vida i de contar coses impressionant...
    ànims... i que siguis feliç sempre!

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

83010 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut