UN HOME AIRAT

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Les llàgrimes li baixaven galta avall, sentia la seva tebior i el vent les eixugava, era vent de ponent, ja ho diu la dita de ponent ni gent ni vent. Dins seu amargor profunda, ell havia dit. Hi haurà un gran daltabaix tu tindràs la culpa i tot serà per les mongetes. No les has posat al congelador i es corcaran. Maleïda dona dolenta i embustera. La Maria ha escoltat això tantes vegades que ja no hauria ni de fer cas. No hauria de fer cas de res, però en fa i se sent trista i dissortada. A vegades és difícil viure dia a dia amb un home airat.

Comentaris

  • i també amb[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 01-08-2017 | Valoració: 10

    i també amb una dona. En conec algun que ha d'aguantar molt de la dona i a vegades també de la sogra si hi viuen plegats. Encara són més les dones que han de suportar els homes. Crec que l'home en perdre virilitat, amb els anys, empren dues vies: una la d'anant-se tornant cada cop més dòcil i tou i l'altre, la del cas que tu exposes al relat, d'esdevenir aïrat i malhumorat. Per això és molt important que trobi un afició o distracció.

  • Trist realitat[Ofensiu]
    olgalvi | 30-07-2017 | Valoració: 10

    Amb poques paraules has descrit magníficament la realitat de moltes dones. Felicitats!

  • Curt i directe[Ofensiu]
    Alromat | 30-07-2017 | Valoració: 10

    M'ha agradat. Jo també et llegeixo. Gracies pels comentaris que m'has deixat.
    Practicament acabo de començar i em van bé els anims!!

  • Bon relat[Ofensiu]
    Karin | 30-07-2017 | Valoració: 10

    Amb poques paraules dius molt. ai un home airat !!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323236 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.