un bosc desforestat

Un relat de: Ània Llum
Des de la llotja a la fi em Reconeixes
Soc jo o el teu eco?
Soc jo o el teu eco?
SOC JO O EL TEU ECO?

[quan vam fer de la xarxa aquesta teranyina de
filferro?

La pronunciació de la ignició és un discurs
polític d'amor i mort.

[a la inèrcia de la teva revolució ja no hi ha
temps per a la sortida del sol.

Comentaris

  • Sembla que sigui poca cosa aquesta aparent dona del teu conte...[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 28-11-2023 | Valoració: 9

    Hola Ània.

    He llegit de punta a punta el teu relat, i potser no l'he entès molt, però a veure... faré una mica de filosofia sobre el teu relat...

    Sembla que és una dona (¿o un home?) que li pregunta si és ella mateixa o EL SEU (¿el seu?) eco (¿eco?).

    Si diu que potser és el seu eco, potser no val gaire cosa ella per a ell... o no val gaire cosa per a ella mateixa... no sé, és una possibilitat...

    Una bona reflexió per dir, o això sembla potser, no voldria errar-la, que "¿Soc la persona que soc jo o soc l'eco que es limita a seguir-me?".

    No sé què més dir, ho sento Ània.

    Disculpa'm si potser no he entès bé el teu relat... suposo que no es pot negar que he fet un intent, exitós o no (potser exitós només en part), d'entendre't.

    Vaja.. m'estàs donant idees per a un no relat... almenys, alguna... i no és cap broma...

    Bé, ens veurem, Ània, salut!!!

  • compartir pensaments[Ofensiu]
    Nua Dedins | 07-08-2023

    A seguir dient i compartint reflexions, i tant!

l´Autor

Foto de perfil de Ània Llum

Ània Llum

32 Relats

82 Comentaris

4870 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
No som escriptora, sinó una d'aquestes joves a on pàgines web com aquesta tenen l'amabilitat de cedir-nos un espai perquè diguem la nostra en forma de relat breu. La meva columna es titula "La banyera voladora", perquè sincerament no se m'acudeix què més dir davant del panorama que m'ofereix els meus pensaments i reflexions, i és vertaderament un goig i un privilegi que vosaltres la vulgueu llegir.