Tu

Un relat de: Bufanuvols

Volia escriure una història d'amor, i me l'he inventada.

Tu.

I demane, per contemplar-te, un minut de silenci.

I quan acabe, tornar a veure't.

Són històries, les meues, que tenen finals de gresca, que no volen acabar amb les dues paraules que vull dir i que escoltes. T'estime

Son històries, les meues, que de fita fiquen fins obscens, tristament mancs de tendresa i d'arrels dèbils. Són històries tristes, que no de plorar, son roïnes.

Qualsevol poeta voldria escriure't en una poesia seua; és impossible no fer bellesa amb paraules que són per a tu. No existeix el mot que reste dignitat i gràcia al teu estar i al seu ser, al teu ésser.

Vull fer-te poesia (van dir). Digues: Mireu-me i la veureu!

Tu.

I mirar-te! Mirar-te i gaudir del teu gaudi (de la felicitat que irradien tos ulls clars, curulls d'esguards d'amor que ami regales).

Vull seguir observant-te i vull acabar d'enamorar-me.

Ho sent, però he de llençar les revistes al contenidor de paper... Adéu xica de la portada!

Comentaris

  • Un deix de poesia...[Ofensiu]
    bertran | 26-03-2007

    Jo diria que "Mais...moi aussi...parfois je y peux vivre...quelque chose rejoint en tes mots, c'est a dir, ils touchent..."
    Des del primer dia que vaig llegir alguns dels teu versos, em va quedar un regust de tonar'hi. Penso que hi ha un deix que trascendeix. És a dir, no sols comuniques, sinó que també inquietes, subtil, perque estàs inquiet...
    Però em queda un dubte i em cal coneixer-te millor per acabar-me de pronunciar.
    N'ets conscient, o se t'escapa a tu mateix i s'insereix subreptíciament en la decidida voluntat, que tu dius, de fotre ...?
    O tents tant de talent, com diu l'amic Ledesma i estàs realmet jugant a tocar la pera...?
    O tents tant de talent que pots fer el que vulguis?
    O tot és pura coincidència?
    No ho crec. Ja saps: en poesia és més important suggerir que no explicar...
    Una abraçada cordial.

  • Per a el senyor dels 78 comentaris...[Ofensiu]
    Ledesma Luna | 04-03-2007 | Valoració: 9

    .... i que es queixa! M'agraden molt els teus relats, sempre em fan riure, bueno es un humor molt teu, ja ho he vist ja que ets una mica cabron, pero tens molt de talent (MaSsA! Haveure si ens deixes algo als demés!) I humil encara que pesimista.
    Mais... parfois je peux y vivre...quelque chose réjouit en tes mots!
    Petons!

  • seguixes impresionant-me[Ofensiu]
    atzavara | 09-01-2007 | Valoració: 10

    feia temps que no et llegia, i avui m'he enrecordat i he decidit pegar una ullada als teus ultims escrits, i aquest, personalment m'ha agradat. segueixes enganyant-me fins el final, i seguix encantant-me el teu estil descriptiu, molt breu, però molt emotiu i amb un bon ús dels adjectius... m'encanta. seguix aixi!