Tràfic d'influències

Un relat de: Queca

P.N.: Què em volies dir?
Queca: T'he de demanar un favor.
P.N.: Saps que si puc, ho faré encantat.
Queca: Estic segura que poques són les coses que no pots fer (li pico l'ullet coquetament).
P.N.: No continuïs, que aviat em tindries convençut. Què necessites?
Queca: En realitat no és res per mi. És per als meus relataires.
P.N.: Digues.
Queca: Voldria que passessin les festes tal i com desitgen.
P.N.: Saps que em poses en un compromís. Hauria de fer servir els meus poders de manera equitativa.
Queca: Ho sé. I creu-me que em sap molt de greu demanar-t'ho (exagero), però m'hi jugo el coll que s'ho mereixen (ara no).
P.N.: Saps que per fer això em podria caure una de grossa.
Queca: Ho sé. I a mi també, per tràfic d'influències, però pensa que tu també en trauries profit.
P.N.: A si? Com? (Em mira divertit)
Queca: Home, veig aquí, a l'ordinador, que ja no et queden sessions de rehabilitació amb la mútua per aquest any, i estic segura que quan acabis la temporada voldràs fer-te una "puesta a punto", no?
P.N.: Home, la veritat és que ja m'hauria de començar a cuidar una mica més, i amb les teves sessions... em quedo com nou.
Queca: Doncs no se'n parli més. Jo esborro per error les últimes sessions que has fet, i tu obres una mica de la teva màgia i fas passar als relataires unes festes d'ensomni.
P.N.: Tracte fet (somrient). Això sí, no n'ha de saber res ningú, eh?
Queca: Tranquil, serà el nostre secret.


Comentaris

  • Unes "boníssimes" influències![Ofensiu]
    Unaquimera | 17-01-2010 | Valoració: 10

    Així que ha estat gràcies a tu i a les teves dotes de persuasió que aquestes Festes passades han anat tan bé?
    Va bé saber-ho... La propera vegada que tingui que formular un desig important, et consultaré primer a tu, que veig que saps exactament on adreçar-te, jajaja!

    Ara seriosament, moltes gràcies pel que escrius ( sempre m'encisen els teus mots ), pel que m'escrius ( em va encisar el teu darrer comentari ) i per ser com ets ( que tens un estil encisador, per si encara no t'havia quedat prou clar, bonica! ).

    T'envio una abraçada nova de trinca, feta a mà i amb molt de carinyu en aquest Any Nou,
    Unaquimera

  • Sí, ho confirmo.[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-01-2010 | Valoració: 10

    He viscut unes Festes de Nadal sensacionals.
    Gràcies !!!

  • Preciós, càlid i sensible[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 09-01-2010 | Valoració: 10

    L'he llegit varies vegades Queca, però reservar-me un moment inspirat per fer-te el comentari. M'ha encantat, tornes a mostres aquesta sensibilitat que tens amarada al teu cor. És preciós que hi hagi persones com tu que pensen amb les altres i que demanen desitjos per a ells.

    Et desitjo un magnífic any 2010 on es compeixin els teus somnis i en el que continuïs deixant esteles de tendresa.

    Josep- Keops el beduí que t'estima molt¡¡¡

  • Guardarem el secret també[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 08-01-2010

    si algun cop ens assabentem d'aquest privilegi magistral del PN misteriós i que tots coneixem, malgrat mai l'hem vist, no és així?

    Doncs, res, gràcies per la teva bona voluntat, sols et desitjo un feliç 2010 ple de bons moments.

    Ferran

  • intercanvi de favors[Ofensiu]
    Avet_blau | 25-12-2009 | Valoració: 10

    Com es mou el mon...
    favor per favor,
    en aquest cas ( sortosament),
    sense diners per mig.
    en una simbiosi altruista i generosa.
    gràcies

  • Ets un àngel[Ofensiu]
    Grocdefoc | 24-12-2009

    Estimada Queca,
    Alessandro Baricco va escriure que "L'escriptor veu un àngel a on els altres no hi veuen res"... Veig que tu veus en PN i et relaciones amb ell i, a més, tens influències nadalenques i divines... Gràcies pel teu relat i pels desitjos cap a tots nosaltres.
    Jo, que tinc la pretensió de "veure" una mica més enllà del que s'acostuma a veure... et diré que he vist àngels voltant al teu entorn... per molt anys i Bones Festes!
    M. Pilar Martínez

  • Moltes gràcies![Ofensiu]
    annah | 24-12-2009 | Valoració: 10

    Gràcies per aquest relat, dolç i divertit!!
    Gràcies per deixar-nos gaudir de la tava imaginació...

    i... sobretot... gràcies per aconseguir que aquest vell amic faci que tinguem un nadal fabulós!.....
    Tranqul·la! No ho diré a ningú.... SSHHT!

    Bona Nadal!

    Anna

  • I RRMM[Ofensiu]
    franz appa | 24-12-2009

    Suposo que el Sr. PN és el vellard obès amb barba blanca, però jo sóc més d'aquell trio calavera que va pel món fent el pendó amb els seus camells que també trafiquen... però amb il·lusions, somriures i somnis.
    Que te'ls mantinguin a tu, Queca, perquè ja els tens, tot de somriures ben visibles, il·lusions que ens manifestes, i somnis dels quals, per a gran fortuna nostra, ens en fas partícips.

    i que duri!!!

    Moltes gràcies... de nou ho has fet: m'has enlairat un somriure!

    Petons,

    franz

  • Em té intrigat el PN[Ofensiu]
    llamp! | 23-12-2009 | Valoració: 10


    És un misteri el P.N., qui deu ser? Tant fa, si el que desitges és que tots els relataires tinguem unes festes de somni, que sigui qui Déu vulgui, però que t'escoltin i se'ns concedeixi aquest petit privilegi.

    Ben escrit, felicitats Queca.


    llamp!

  • Benvolguda Queca,[Ofensiu]
    Romy Ros | 21-12-2009 | Valoració: 10

    moltes gràcies per aquest bon nadal que ens desitges i que és encomanadis. Moltes gràcies per aquests escrits que comparteixes amb nosaltres i que estàn plens de màgia i vida. Per a tu, va també en meu desitg de Bon Nadal i que el 2010 et sigui portador de tots els teus somnis fets realitat!
    Reb una abraçada molt forta!

  • Queca, el teu tràfic d'influències[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 20-12-2009 | Valoració: 10

    és molt innocent. En refereixo comparant els xanxullos que ens porta tota la nostra vida social i política.
    El teu tràfic és amable, cordial, amb una mica de xantatge, però molt poquet, i a més a més, és per una causa justíssima: portar el missatge de Nadal a tots els relataires i fer-los feliços.
    Que Déu et beneeixi, Queca i t'atorgui per sempre més el teu encant i la teva manera dolça d'escriure.
    Bon Nadal i una abraçada càlida

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

193165 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".