Sotrac

Un relat de: OhCapità

Punxa'm!
i si en treus sang
estima'm

Burxa'm!
i si en treus reacció
adora'm

Colpeja'm!
i si en treus dolor
desitja'm

Sacseja'm!
i si en treus pànic
captiva'm

Perquè si no hos fas
algú et pendrà el lloc

M'estimarà
m'adorarà
em desitjarà
em captivarà

Tot punxant
burxant
colpejant
sacsejant.

Comentaris

  • Perquè si[Ofensiu]
    Leela | 14-09-2005

    tu no ho fas algú et prendrà el lloc.... mmmm...

    M'encanta!
    Gràcies pel teu comentari. Certament hem coincidit en la idea, però tu has anat molt més enllà. Has copsat tant ! amb paraules molt ben trobades!

    La meva més profunda admiració Oh Capità!

    Et segueixo llegint....

    Petons!

    Leela

  • Punxes[Ofensiu]
    Melcior | 17-05-2005 | Valoració: 9

    Punxes, burxes,
    colpejes,sacsejes,
    fas moltes coses
    en un poema tant petit.
    Agrait per els comentaris.

    Melcior.

  • intens[Ofensiu]
    neret | 17-04-2005

    sentiments contraposats... l'amor quan és intens ja ho té això... et fa pujar però tambè et fa baixar a l'infern. Contundent, com deien més avall.

  • Un poema contundent[Ofensiu]
    Rafael Soteras i Roca | 14-04-2005 | Valoració: 8

    És un poema contundent, amb un estil ben especial. Cadascú ha de trobar el seu propi estil. I espero llegir-te amb tranquilitat, perquè els diversos registres és allò que porta riquesa.

  • Sols...[Ofensiu]
    rnbonet | 13-04-2005 | Valoració: 10

    ...mancaria quelcom explícit -i ben directe-de "fes-me-ho!" perquè quedés rodó el poema...

  • Tan bon punt...[Ofensiu]
    Llibre | 11-04-2005

    he començat a llegir-me aquest poema teu, he recordat que ja te l'havia llegit i que m'havia agradat.

    Reitero les meves paraules de l'anterior comentari: un clam a l'amor.

    Salut!

    LLIBRE

  • sublim[Ofensiu]
    Ilargi betea | 16-01-2005 | Valoració: 10

    poca cosa més puc afegir... un poema que et colpeja, et fa reaccionar... m'encanta.
    Moltes felicitats! Tens un talent immens i saps aprofitar-lo.

    Una forta abraçada i mooolta màgia!

  • Fantàstic![Ofensiu]
    kispar fidu | 12-01-2005 | Valoració: 10

    Uooo! Que intens!
    A mi m'ha recordat (sobretot el final) als poemes que recita el personatge de Ronnan keating a la película de "el club de los poetas muertos" (boníssima! per a qui no l'hagi vist... la recomano! de veritat!). Doncs m'ha recordat molt, el final, l'ultim vers, a un poema que inventa espontàniament un dels alumnes, incitat pel professor on parla de quan neixem, etc, que comença a dir tot d'accions amb una sola paraula del tipus (Nacemos, vivimos i morimos...) bé.. més ben dit! El cas és que m'hi ha fet pensar...
    A més a més a la película, els alumnes quan agafen confiança al professor, el tracten de:
    "oh Capitán! Mi capitán!" (no sé si el teu nic hi tindrà res a veure-hi...)

    Bé! molt bonic!!! I molt intens!

  • Ooohhhhh!!!![Ofensiu]
    Thalassa | 12-01-2005 | Valoració: 10

    Que bèstia! M'ha recordat un fragment d'un llibre de la Isabel- Clara Simó! És genial!

    "Que em mati, però siusplau, que existeixi!"

  • Justa la fusta![Ofensiu]
    Llibre | 12-01-2005

    De vegades penso que sovint ens equivoquem. Que pensem que l'amor és pura contemplació. És seure i deixar passar el temps al costat de la persona estimada. I sí: aquest potser n'és un aspecte.

    Però rere aquesta aparença de tranquil·litat i repòs hi ha una vida interior, una activitat frenètica de sentiments, que precisen moure's i respirar.

    Per això m'ha agradat el poema. Perquè per estimar també cal reaccionar i mantenir l'amor.

    I els versos: sublims. Una estructura treballada i ben combinada amb el missatge de fons. Tot un clam a l'amor.

    Salut!

    LLIBRE

  • El meu Coment arriba massa aviat![Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 11-01-2005 | Valoració: 9

    Però no et coneixia encara i volia agrair els teus comentaris... tot llegint un dels teus poemes.

    definició dura i perversa del l'amor que per que ens captivi cal que ens doni sotracs. un poema amb ritme i paraules que formen imatges amb molt vida i de les que emergeixen sentiments. Felicitats. M'agradat molt.

  • brutal[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 10-01-2005 | Valoració: 10

    curt, com a mi m'agraden...senzill, directe, sincer
    fantàstic
    felicitats
    salut i revolta
    xivi

  • La paraula perfecta[Ofensiu]
    brideshead | 10-01-2005 | Valoració: 10

    Un sotrac....
    Qui et punxi, et burxi, et colpegi, et sacsegi, i et provoqui un sotrac..... aquella és la persona, sense cap mena de dubte, que t'estima, i a qui tu estimaràs per sobre de totes les coses.
    Has sabut expressar els sentiments més forts per definir el més tendre dels sentiments: l'amor.
    Capità, encisador, un cop més. Enhorabona, un poema perfecte.

  • SÍ... d´acord![Ofensiu]
    Capdelin | 10-01-2005 | Valoració: 10

    que et punxi, que et burxi, que et colpegi, que et sacsegi... però... que no et mati, collons!... només que et desitgi, et captivi, t´adori i...t´ESTIMI!!! perquè si no ho fa... una altra ho farà... sort n´hi ha que sempre hi haurà... una ALTRA!!!
    collonut poema... molt ben estructurat, amb premeditació i "alevosia", ordenyant el paral-lelisme... i amb una amenaça final. "... UNA ALTRA..." ( això de la "competència", les "jode", tio! je je je )
    felicitats... feia temps que no ens relacionàvem... et trobava a faltar... perquè sense tu... la mar és morta, i la poesia... orfe, "sosa"... tu ets la gràcia i la sal, OHCAPITA, OH REI, OH SOTRAC DE SOTRACS!!!
    una abraçada i una sotragada.... amic!!!

Valoració mitja: 9.64

l´Autor

Foto de perfil de OhCapità

OhCapità

52 Relats

563 Comentaris

93714 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Descans
Albiro a la llunyania
una terra ben plena
amb trossets de tu,
que m'acompanyin,
i endolceixin sens fi
aquesta ànima perduda.