Somni d'una nit

Un relat de: Gorwilya

Contemplo com dorms,
et somric i tanco els ulls,
deixo volar la imaginació,
confonent els somnis amb la realitat.

M'agafes la mà,
em transmets seguretat,
la suficient per poder dormir,
sense deixar de pensar en tu.

T'abraçaria, però no ho faig,
planejo un apropament,
però no em moc.
Penso en lo bonic que seria un petó...

Em desperto, obro els ulls,
dubto del què ha passat,
les nostres mans segueixen unides,
però els nostres llavis no s'han tocat...

Em sento confusa,
què era somni i què realitat?
Segueixo pensant, desitjant que fos realitat,
però tot era un somni,
nosaltres mai junts hem estat...

Comentaris

  • .......[Ofensiu]
    Sonyes | 23-10-2007 | Valoració: 9

    Segur que a tots ens ha passat. S'ha d'aprofitar quan ets a dintre sl somni!

  • Tot somiant...[Ofensiu]
    montxita | 27-08-2005

    Primer de tot agrair-te el teu comentari. Gràcies a aquest fet t'he pogut "conèixre" i amb tu també la "Maria Dolores" jajaja.

    M'ha agradat molt aquesta realitat o aquest somni o... aquesta realitat somiada amb una pila de sentiments que tard o d'hora cadascú de nosaltres hem sentit, experimentat.
    És bonic viure dins un somni mentre els ulls resten tancats.
    Potser algun dia els obrirem i viurem dins d'ell, qui sap, diuen que tard o d'hora tot arriba!!
    Et continuaré llegint!!
    Merci!
    Montse

  • Somnis[Ofensiu]
    kispar fidu | 24-08-2005

    Quan els desitjos són tan forts que sovint semblen certes realitats i confonem lo real i lo imaginari, el nostre desig és tan gran que no sabem com desfer-nos-en.

    Bonic poema on relates el què t'agradaria que passés i dubtes de si el què has somiat ha estat realitat o "simples" somnis.

    P.D: Pel que fa a lo de la teva amiga de topo, podria ser que la coneixés... jo estudio a la upc de barcelona, EPSEB, a la zona universitària (és la única de tota catalunya on fan la carrera), o sigui que probablement ella tmb estudiï allà... però pot ser que estigui fent un altre curs i no haguem coincidit. Jo vaig començar aquest any, o sigui que he fet primer (tot i que no l'he acabat...), ella va començar també els curs passat??? Com es diu?

    Apali! que acabis de passar un bon estiu!!!
    Gemm@

  • Simplement...[Ofensiu]
    NoKia | 23-08-2005 | Valoració: 10

    precios!! a vegade n saps on comensa l ficcio i on acaba la realitat... i els somnis es barregen am la vida real... precios!! m'ha agradat mol, gorwilya!! et continuare llegin! :P un peto ben fort! i gracies x comentarme!!!
    NoKia

  • diuen que...[Ofensiu]
    Capdelin | 25-07-2005 | Valoració: 10

    els somnis són la mel de les ferides... allò que de vegades no és del tot real però intenta dissimular-ho, apropar-se a ser-ho... una excusa temporal per seguir esperant, alimentant aquesta esperança de fer realitat tot allò que dibuixa el nostre desig...
    quan toquem la realitat els somnis s'encarnen i prenen vida...
    una abraçada!

  • diuen que...[Ofensiu]
    Capdelin | 25-07-2005 | Valoració: 10

    els somnis són la mel de les ferides... allò que de vegades no és del tot real però intenta dissimular-ho, apropar-se a ser-ho... una excusa temporal per seguir esperant, alimentant aquesta esperança de fer realitat tot allò que dibuixa el nostre desig...
    quan toquem la realitat els somnis s'encarnen i prenen vida...
    una abraçada!

  • Dolçor[Ofensiu]

    Un cop més. I romanticisme.

    Potser sí que ha estat un somni. Però un somni versificat de manera molt versemblant i sincera, sense saber (ni poder, segurament) dissimular el desig que s'entreveu de rerefons.

    Com en "Passat oscur", t'has reservat una petita sorpresa al final, final de tot. En aquest cas a l'últim vers, amb "mai junts hem estat". Serà potser que no em fixo prou en els títols! Perquè mira que ho dius des de bon començament: "somni"

    Enhorabona un cop més i una forta abraçada!

    Vicenç

  • No tothom[Ofensiu]
    brumari | 01-07-2005

    qui somia és poeta, però tots els poetes somien, fins i tot desperts.
    És un dels seus privilegis.
    I per a nosaltres és un privilegi llegir els teus versos.
    Petons

  • Molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 01-07-2005 | Valoració: 10

    Es una poesia preciosa.
    Quin somni més dolç, m'agradat molt i jo en demanaria que segueixis somniant per escriure poemes tant bonics com aquests.
    Una abraçada.

  • Nits... fantasia...[Ofensiu]
    Guspira | 01-07-2005

    Aquestes nits que ens submergim en somnis profunds, en les que no arribem a distingir la realitat de la fantasia, en les que voldriem sentir en carn i ossos la presencia de la persona que ja no hi és, o que mai ha estat... M'agrada sommiar... Per uns instants som feliços dins la nostra realitat i el nostra subconscient aflora sense tabús... després ens despertem... i la realitat potser ens fa mal, potser no, però em sigut feliços per uns instatns.
    Molt bon poema!
    Et seguiré llegint!
    GuSPIRA

  • Mmm, [Ofensiu]
    OhCapità | 01-07-2005 | Valoració: 10

    hola dolça Gorwilya!

    Una poesia preciosa, confonent els somnis amb la realitat, mmm, m'grada. Molt tendre, suau, ritmica, mmm, ...

    Feia dies que volia parar-me i observar-la a vos, sense presses, per fruir dels seus ulls que recordo ja tènuement però amb satisfacció. Perdoneu-me el retard.

    Un petó dolç per vos!

    OhCapità.

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de Gorwilya

Gorwilya

38 Relats

191 Comentaris

79473 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Crec que aquest fragment em descriu:

"Sóc com un llibre obert amb les paraules de les pàgines mig esborrades pel pas del temps... ja pots anar llegint que amb aquestes poques paraules que han quedat intactes no en sortirà cap frase que tingui sentit, només frases sense solta ni volta, amb les que arribaràs a la conclusió que millor llençar el llibre i comprar-ne un de nou. Doncs si, aquest llibre sóc jo, un llibre que quan el treuen del seu medi perd tota la lògica i no s'entén què és el què et volia dir o expressar de bon principi."

Com que tots els autors posen els premis que han guanyat... a mi també m'ha fet gràcia fer-ho... :P
2005:
-Segon premi del XXVIII Certamen literàri del casal de l'Espluga de Francolí. Obra: "Passat ocult"
-Primer premi del V Certamen literàri Campdevànol modelitat de poesia. Obra: "On ets?"
-Accessit del VIII Certamen literàri de la Font morta de Tona. Poesia: "Vida fugisera"
-Accessit del VIII Certamen literàri de la Font de ferro de Tona. Obra: "La història mai explicada"



Per si algun/a relataire vol quelcom:
gorwilya@yahoo.es




R en Cadena

"La dragaroja em va encadenar i jo he passat la cadena a en Vicenç Ambrós i Besa i a la IluiN"

(descobreix què és "R en Cadena")