Somni cruel

Un relat de: Underneath

Una reunió. Sembla ser que és una reunió de JERC. Fins i tot, sembla el nostre casal. Tu hi ets.

Estic capficat, sense escoltar la reunió. M'importa poc. De sobte, deixes caure un paper a la meva falda. Mig pintat mig escrit, amb un llapis de color groc, la teva lletra. Diu que hem de parlar. Ara.

Surto del casal, que ja no és al casal. A fora, no és el carrer Villarroel. És una plaça gran, amb plantes i fanals, que baixa fins una platja i el mar. Hi ha una boira espessa, que passa en forma de remolins portats pel vent. Surts per la porta, i ens mirem silenciosament. Sense dir res, et llençes als meus braços. Em fas un petó com els dels bons temps, tendre i furiós al mateix temps, com si volguessis trencarme l'ànima en mil bocins amb els teus llavis. De fet, sempre ho has fet.

M'abraço al teu cos, estrenyent-lo fort. Et beso, sento l'olor del teu coll, jugo amb les teves orelles (compte amb el piercing!). Recorro amb les mans la teva figura, immers en l'oblit i el record.

Caminem abraçats per la plaça. Em dius encara que estic tan prim que em pots abraçar amb un sol braç. Em fas pessigolles a l'esquena amb les ungles, com aquella primera nit al costat de la Santa Paciència.

Els teus petons càlids inunden la meva ment, i em fan estar en el paradís.

Mentre passejem a la platja, descalços i encara abraçats, sona una música com de piano, estrident i gairebé ridícula.

És el despertador.

Comentaris

  • Un somni d'aquells que deixen bon gust als llavis...[Ofensiu]
    Yáiza | 16-06-2006

    i mai millor dit, tenint en compte de què tractava el somni. És ben cert que sovint somniem coses sense cap ni peus, però que en el fons reflecteixen els nostres desitjos més profunds i amagats, que potser ni tan sols nosaltres coneixem.
    Pel que fa el relat, m'agrada com està escrit. Tranquil i pausat, reflexa ben bé la sensació d'estar somniant.
    Ah, i gràcies pel teu comentari.
    Un petó i ens veiem aviat, que hem de conviar als altres a algu!

    Yáiza

l´Autor

Foto de perfil de Underneath

Underneath

73 Relats

215 Comentaris

89776 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:


"Porque eres mia,
porque no eres mia,
porque te miro y muero
y peor que muero
si no te miro amor
si no te miro
porque tu siempre existes dondequiera
pero existes mejor donde te quiero
porque tu boca es sangre
y tienes frio
tengo que amarte amor
tengo que amarte
aunque esta herida duela por dos
aunque te busque y no te encuentre
y aunque
la noche pase y yo te tenga
y no"
(M. Benedetti)



Per mi, la poesia és només un intent futil d'aturar l'instant, de guardar-ne fotocòpies...