Canvi de rutina II

Un relat de: Underneath

Jo no sé gaire com interpretar això de que em truquis per la tarda i em diguis que a la nit sopem junts al meu pis, com si ja sabessis que no tenia plans, vaia ràbia, sempre que penses això l'encertes i sinó faig que l'encertis perquè deixo els meus plans per anarme'n als teus, segueixes estàn bonissima i no ho dissimules, al contrari, et poses encara més bona quan no estic amb tu, suposo que ho fas per demostrar-te i demostrar-me de tant en tant que aquesta història la portem amb total naturalitat, et presentes al pis amb tota naturalitat i ens fotem el Rioja també amb naturalitat, i et dic que avere que cuinem perque naturalment tu ja saps que a la cuina soc un desastre i encara gràcies que la casa està minimament decent, almenys la olor de mar no era per res, ara et pensaràs que igual rebo visites regularment d'algú, o de més d'una, a saber si m'he donat a la mala vida, i m'ho preguntaràs amb tota naturalitat i et faré el riure i no diré res perquè passo de dir-te que nits solitaries i somiar amb tu, i dic jo que si ho fem tot amb tota naturalitat també podriem acabar la nit follant amb tota naturalitat, però no, es veu que això no està en el guió, i t'acabaré despedint amb un petó a la galta i aquí s'en haurà anat a pendre pel cul la naturalitat, ja, perquè el més natural sería, no ho sé, menjar-te la boca com he estat desitjant tota la nit però aquí s'acaba la nostra naturalitat perquè tal dia farà un any jo vaig dir prou i tu vas dir vale talment com jo hagués pogut dir Pluja i tu haguessis contestat Paraigües i així estàn les coses i ja t'afanyes a dir-me que ja n'has trobat un altre més guapo, més inteligent, prou inteligent per pensar menys que jo, que de menadres mentals i filosofades ja en vas acabar tipa, i això no ho dius però segur que t'agradaria dir-ho, que t'ho fa millor que jo, i si no ho dius es perquè saps que és mentida, es un d'aquells canvis de rutina que no saps ni com païr i et dona un mal rollo que no es passa ni veient la 4ta temporada de Lost tota seguida, que hi farem, no tothom es pot salvar com jo, així que tu decideixes sopar amb mi, Rioja i naturalitat, i mirar-me entre piti i piti per deixar-te ben clar que l'altre t'ho fa millor del que t'ho podria fer jo i que no et senties ni la meitat de bé quan estaves amb mi i que vaia puta merda haver de menjar-se el tarro per aquestes parides si està clar que l'altre és millor, i calles i no dius res però sé el que penses i si parlessis et diria que no t'ho creus ni tu així que millor quedet així, chapadeta, que estàs mes maca.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Underneath

Underneath

73 Relats

215 Comentaris

89693 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:


"Porque eres mia,
porque no eres mia,
porque te miro y muero
y peor que muero
si no te miro amor
si no te miro
porque tu siempre existes dondequiera
pero existes mejor donde te quiero
porque tu boca es sangre
y tienes frio
tengo que amarte amor
tengo que amarte
aunque esta herida duela por dos
aunque te busque y no te encuentre
y aunque
la noche pase y yo te tenga
y no"
(M. Benedetti)



Per mi, la poesia és només un intent futil d'aturar l'instant, de guardar-ne fotocòpies...