Somiar, viure, lluitar.

Un relat de: Marteta
No és complicat somiar amb els ulls oberts; no és difícil disimular la realitat amb un somriure.

No costa tant obrir els ulls mentre estas somiant, no costa tant concienciar-se de que tot el que somies no és una realitat, i per que es compleixi t'has d'aixecar,has de lluitar, has d'aparcar per un moment els somnis i centrar-te en la teva realitat, en la teva vida. Preveure un gran futur sense deixar mai de mirar al passat. Però MAI quedar-se en aquest passat, on els problemes ja superats et donen la benvinguda.

Perquè cal que nesquin flors a cada instant, perquè veure sempre una mateixa flor cansa... no et cansaria viure sempre en les mateixes circumstàncies? Somia, viu i lluita...tot el demés no importa.

Comentaris

  • ÉS CLAR MARTETA...[Ofensiu]
    joandemataro | 26-04-2012 | Valoració: 10

    NO DEIXIS MAI DE VIURE I LLUITAR PERÒ SOMIA TAMBÉ

    gràcies pel teu comentari tan i tan amable
    una abraçada des del maresme
    joan

  • Viure![Ofensiu]
    elenam | 23-04-2012 | Valoració: 10


    Sovint pensava en els meus somnis, volia aconseguir-los i si no ho aconseguia em decepcionava, ara intento caminar sempre endavant, respirant fons i olorant totes les flors que m'acompanyen al camí.
    Bon relat Marteta, ho has encertat , a la vida s'ha de somiar, però sobretot s'han d'obrir els ulls i viure!!
    abraçades

  • SOMIAR, VIURE...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 23-04-2012 | Valoració: 10

    Quantes vegades voldríem que se’ns complissin els somnis...

    Però la vida ens va portant nous instants, petites coses, algunes bones, d’altres... no tant, però el millor és sempre trobar-hi la seva part positiva.

    Com molt bé dius, cal que neixin flors a cada instant.

    Molt bona diada de Sant Jordi Marteta!!!

    Una abraçada.

    Gemma

  • Un assaig molt profund, [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 12-04-2012 | Valoració: 10

    Marteta !
    Si la vida fos una bassa d'oli i no tinguessim que superar esculls seria molt avorrit , no creus ?
    Agraeixo moltíssim el comentari que vas fer al meu paradís. No saps quan m'alegra haver-te donat aquesta visió optimista.
    Saps que sóc una enamorada de la teva illa ? L'he visitat diverses vegades i sempre em queden ganes de tornar-hi
    Felicitats pel relat , Marta !
    Una forta abraçada

  • Perquè és l'Utopia, Marteta![Ofensiu]
    Bonhomia | 12-04-2012 | Valoració: 10

    Perquè aquesta nena és l’utopia que volem ser tots/es, i és la pau, l’ànima incompresa, la intel.ligència universal que no sabem tenir ningú… i tothom seria més feliç a Utopia, que és el país on habita la nena de color rosa. Ens ho mereixem totes i tots, però ningú ho té perquè ens veiem obligades i obligats a seguir endavant en aquest món maleït i real!
    I l’última cosa… XD! Totes i tots sofrim en mals moments… Aquesta nena de color rosa, no existeix, Marteta! És el que hauria de ser tot complementat i no serà fins que no ho aconsegueixi tothom!
    Una besada des de Sabadell, Marta!

    Sergi

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165979 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.