Signes de puntuació

Un relat de: teresa serramià i samsó

He llegit aquests fulls
que escriuen el meu llibre;
amb peus de lletres, àgils,
caminaré les pàgines;
m'emprovaré els paràgrafs,
el punt, la coma, l'admiració,
mes, no!, no em va bé res d'això

tan sols l'interrogant.

Comentaris

  • ginebre | 26-01-2007

    Jo també t'he vist al fòrum! Ai no et sentis tant abandonada, aqui estem pel que calgui!!
    L'interrogant!
    Els teus poemes, són tant aguts, tant purs escuets com puntes de llança, que obren portes, camins.
    Mira quin joc innocent has encetat amb un simple comentari sobre els signes de puntuació, fins arribar, tot jugant distretament, al fons de les nostres neurones per dir-nos que tot és questió, que res és inapelable.
    La corba de l'interrogant també ens ensenya la sinuositat de la realitat, la obertura, el canvi. I la cantarella de l'interrogant és també un so que acaba obrint-se a la resposta, al anar i venir del diàleg.
    Tens molta saviesa. Ets l'avia sabia!!!

    una abraçada
    Gin

  • Segueix sorprenent-me...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 01-01-2007 | Valoració: 10

    aquesta facilitat que tens per descriure tantes coses en pocs, poquets versos, que un cop llegits i paits, sento que me'n calen més.
    Bonica manera de passejar pels signes de puntuacio i molt encertat escollir el de l'interrogació. Tant de bo el fessim servir força més que el d'exclamació.
    Felicitats un cop més, i una abraçada, Teresa.

  • He trobat aquest poema [Ofensiu]
    GTallaferro | 23-12-2006 | Valoració: 9

    molt divertit, i està bé que sigui el signe d'interrogació el que millor et vagi. Qüestionar-se moltes coses és un símptoma de superació i de voler aprendre.
    Molt bon Nadal per a tu i els teus.
    Un petó i una forta abraçada!!!!!

  • Doncs[Ofensiu]
    Lady_shalott | 16-12-2006 | Valoració: 10

    jo et deixo una exclamació d'allò més admirada!!

    Caminar les pàgines, tastar tots els signes, des del punt fins a l'airada coma... i finalment el darrer vestit, l'interrogant.
    Només podia ser teu... m'ha encantat.

    Per cert, que et vaig deixar un missatge al fòrum i al e-mail per lo de la revista, estaria agraïda si me'n poguessis fer cinc cèntims.

    Molts petons,
    la dama

Valoració mitja: 9.8