Sexe

Un relat de: Plorar

Com podria explicar tot allò que m'ha passat pel cap tantes i tantes vegades, com podria fer-ho?

Els papers i durant tota la meva vida m'han dit que sóc una dona però, puc creure que jo no seria qui sóc si fos un home?Com seria la meva vida?Més fàcil....?més complicada, potser...?Seria jo aquell que es trobaria allà i, estaria estudiant el mateix? o estaria mal vist que un home llegís i fes coses que han estat pròpies de les dones durant molt de temps, pel simple fet que, eren coses que no es trobaven prou útils.

Realment és qûestió de sexe?del fet que les dones són més sensibles?

...

Realment no ho sé, el cert és que durant la meva vida he trobat moltes dones que no han estat gens sensibles...I homes...

Segur que és qûestió de sexe?no fan el mateix que els homes masclistes aquelles dones que estan en l'extrem del feminisme i només volen demostrar, no només que són igual que els homes si no que són molt més i que poden humiliar-los en qualsevol moment, igualment que han estat fent ells durant molts anys...

Llavors....lluita de sexes per a la igualtat o per poder canviar els papers?

No sóc una dona però tampoc sóc un home no m'identifico amb cap de les dues parts perquè, en certa manera, tots i cadascun de nosaltres som homes i dones alhora i d'aquesta part d'home i de dona que tots tenim i acceptem és de on neixen les PERSONES

Comentaris

  • mmm...[Ofensiu]
    El follet de la son | 30-01-2008

    Jo, el que penso, és que hauries de canviar el nick. Ras i curt.

  • No ho sé[Ofensiu]
    Deck | 22-01-2008

    Bé, hauries de corregir alguns signes de puntuació, ehem...

    Jo sóc un noi... un home, vaja. Em sembla que m'agraden més les "coses d'homes" que les "coses de dones", tot i que de vegades no puc evitar la temptació de mirar les revistes del cor i les de mobles i decoració. A més, el color lila m'atrau bastant, però el que sí que és segur és que a mí les dones m'agraden molt.