Sexe en silenci

Un relat de: Tiamat

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

El menjador és pràcticament a les fosques, només s'escola una mica de llum per la finestra. Possiblement ja som gairebé de matinada. Estic abrigada amb una manta, i el meu son és intranquil, no somio res i em desperto creient que encara somio. Sento sorolls a les habitacions dels costats, amics emparellats, que follen, suposo. Em tapo fins al cap amb la manta, i veig el meu cos, arronsat, mig tremolós. M'abraço els genolls, posant-me en posició fetal, però continuo tremolant, i em giro cap a l'altre costat, mig adormida, mig avorrida. Hi ha un matalàs a terra, just al costat del meu llit plegable. Sota les mantes, hi ha una persona, un amic d'un amic d'una amiga que no sabia gaire on passar la nit. Deu dormir. Me's força igual, no fa soroll. Abans me l'han presentat, a la discoteca, però jo tenia més interès en trobar els lavabos, la veritat. Bé, de fet me n'han presentat més d'un, i no sé ben bé qui hi ha dormint al meu costat. Tanco altre cop els ulls. El cap em gira igualment, però així només donen voltes les taques negres de dins el cervell, i no pas els objectes de l'habitació. Noto un bony que em toca el genoll, i m'imagino que és el genoll del tio del costat, que es posa ample al seu matalàs. No n'hi faig cas, ni em molesta ni m'agrada, me's força indiferent. Em moc una mica cap a una punta del llit, buscant el contacte fred de l'estructura. Acaricio el metall amb la mà, ben embolicada amb la manta, i la deixo caure pel costat del matalàs del noi. Noto un altre bony, a la mà, amagada darrere la manta. És la mà del noi, i està quieta, només fa un petit contacte. No em sobresalto, simplement, deixo que les mans es toquin a través de la manta, no hi fa res, s'hi està bé, així. Sento la seva mà, quietíssima, potser està adormit i no se n'adona. Encara al mig d'un món de somnis, moc la mà, ben a poc a poc, per comprovar si està despert. La seva mà respon al meu moviment, i l'acompanya una lleugera pressió del seu genoll sobre el meu. Les taques del meu cervell deixen de girar, i, amb els ulls tancats, veig les dues mans tocant-se a la distància. Juguem una estona a tocar-nos les mans a través de les mantes. A poc a poc, al mateix temps, els dos fem vagarejar les mans perdudes entre les mantes, i finalment, un dit aconsegueix salvar-se, i troba la pell càlida de la seva mà. L'acaricio amb el dit, tremolosa. La mà del noi es queda quieta, però noto com es belluga la sang per dins. Voldria preguntar-li si està despert, o qui és, si més no, però prefereixo no deixar que les paraules s'hi posin pel mig, i anar fent. No sé gaire què vull, tinc el pensament borrós, però vaig fent. Sento com ell m'acaricia la mà, tènuement, amb la punta d'un dit. Em recorre cada trosset de pell de la mà, ressegueix els meus dits i dóna voltes darrere el palmell. M'estremeixo. L'acarono amb dos dits, atrevint-me a arribar fins al canell, i rodejant-ne els óssos que en sobresurten. S'estremeix. El seu genoll pressiona amb una mica més de força, i jo entreobro les cames, per deixar-lo passar. La cama li queda aferrada entre les meves, quieta. Els pèls em fan pessigolles. Els dits, mentrestant, juguen a fer desfilades a la passarel·la dels nostres braços, i fan mitja volta quan arriben al colze. A cada nova passejada, s'acosten fins una mica més enllà del colze, fins que són gairebé a tocar de l'espatlla. Entreobro de nou les cames, i deixo que la seva s'acosti una mica més. La seva mà tempta damunt la meva espatlla, i jo em quedo amb el dit quiet damunt del seu braç, sospirant en silenci. M'amanyaga l'espatlla amb el dit, llavors sota l'aixella, torna a l'espatlla, s'atreveix fins el punt on comença el coll, i recula de nou, deixant-me un alè de desig als llavis. Obro més les cames, i la seva s'estira sota la manta per acariciar-me les cuixes amb el peu. Torna a acostar-se a la meva espatlla, i desitjo tant que la seva mà em toqui els pits, que faig córrer la meva pel seu braç fins la seva espatlla, i li acaricio el clatell i a darrere l'orella. El seu peu se'm belluga entre les cames, i jo les separo definitivament, sense tancar-les més. Em toca el sexe amb el peu, i jo tanco els ulls ben fort, respirant excitada. Només me'l toca, però. Es recolza allà, i es queda quiet. La seva mà s'ha decidit i finalment s'apropa al meu mugró, dur, i juga amb ell. La meva mà baixa del tot oberta pel seu pit, pel seu estómac, i es fica dins els seus calçotets. Trobo el seu penis, empalmat, i acarono la punta amb un dit. És suau, deliciosa. El ressegueixo de dalt a baix, i torno a pujar. El rodejo fent cercles, curiosejo entre els testicles, palpo. Ell empassa aire. M'estira amb delicadesa i decisió, i surto del meu llit per posar-me sobre seu. Em mossega el coll, em mossega els pits, mentre jo em trec els pantalons del pijama i les calces. Ajuntem les boques, el meu cabell cau entremig dels nostres llavis, intentem apartar-lo, però de fet ens és força igual. Ens besem, ens llepem, i deixem juntes les nostres boques, que s'intercanvien gemecs d'aire. Ell baixa les mans per la meva esquena, m'agafa el cul amb força, l'estreny, i m'acaricia el cony per darrere. M'arrapo al seu cabell i li queixalo el lòbul de l'orella. Ens movem al mateix compàs, expectants. Noto com el seu penis em penetra, i continuem movent-nos. Jo l'embolcallo i ell és dins meu. Follem, follem en silenci, excitats pel tacte dolç dels nostres dits, i per les petites bafarades insonores dels nostres gemecs, que no s'atreveixen a trencar l'aire. Ens movem, com si balléssim un ritme pactat només per nosaltres, i els nostres sospirs són cada vegada més a la vora de fer malbé el silenci. Sento el seu alè a la meva orella, de tant en tant ens llepem, deixem les llengües una al costat de l'altra, ens repassem amb les mans. Sento el seu sexe clavant-se al meu a cada batzegada, i cada cop m'excito més, i el vull més, més endins. Em torno a agafar al seu cabell, i anem follant, cada cop amb més fúria. El desig és tan intens, i el plaer absolut tan pròxim, que gairebé fa mal. I per fi comencen les explosions per dins que no sent ningú, noto com m'estremeixo en espasmes, em mossego els llavis, se m'escapa l'aire, i llavors la cançó s'atura, a poc a poc, a poc a poc, i acabem un damunt de l'altre, esbufegant. Després d'uns quants segons abraçats, respirant amb més calma, acariciant-nos suaument, em trec el seu penis de dins, li faig un petó als llavis, i m'aixeco. Amb unes calces netes a la mà que duc a la motxilla, em dirigeixo al lavabo i tanco la porta. A fora comença a clarejar, potser seria romàntic anar a veure sortir el sol, però jo m'assec a la tassa i em netejo una mica amb paper higiènic. Em poso les calces netes, i surto del lavabo. La figura del noi es retalla contra el matalàs, envoltat de les mantes que hem escampat. No sé si em mira, crec que sí, que em segueix amb els ulls. Deixo les calces brutes dins la motxilla, i després de buscar els pantalons del pijama per l'habitació, em poso al meu llit. M'abrigo amb una manta que trobo al terra, i em giro d'esquenes a ell, amb els ulls tancats. Al cap d'una estona, sento que el noi es mig incorpora damunt del seu matalàs, i se m'acosta una mica. Giro el cap, per veure què vol. Em pregunta, tot esquerdant estrepitosament el silenci, si estic bé, i li responc que sí, però que ara tinc son. Li faig un petó als llavis, i torno a girar el cap, deixant-lo caure sobre el coixí. Ell s'estira al seu matalàs, i tot queda buit de sorolls altra vegada. Dormo un parell d'horetes més, i no somio, però em desperto somiant, o potser no és somni, qui ho sap. El sol ara ja se'm clava als ulls, i no puc fer altra cosa que obrir-los. L'habitació és buida, ell ha marxat, i tot, tot, ha passat en el més absolut silenci.

Comentaris

  • Del que passa en silenci...[Ofensiu]
    RATUIX | 04-07-2007

    se'n ha de parlar?
    Molt intens, molt real. Autèntic i sense embuts.

  • M'ha encantat[Ofensiu]
    filladelvent | 07-02-2006

    Feia temps que no et llegia, sí, i a més et llegeixo poc i et comento menys.

    i m'agrada. Dius que és el teu primer relat eròtic. I és perfecte.

    has creta uns imatges i un ambient que no té res d'ideal, ni de somniat, i per mi no és ni tendre ni bonic.

    No sabem com és ella ni com és ell, no sabem si anaven beguts: no ens importa pas.

    Volem -vull- això: aquest sexe en silenci que perfora els sentits i desboca l'ànima.

    Sí, sorprenent, el teu relat.

    Perquè les calces brutes no feien olor a brut, i al noi desconegut li sabia cada centímetre de pell.

    Gràcies, un plaer llegir-te. Ho faré més sovint.

    -Filladelvent-

  • Sorprenent[Ofensiu]
    brideshead | 06-07-2005

    Sabent que l'has escrit tu, estimada Tiamat, m'ha sorprès el resultat. Altres cops t'havia dit que el teu estil d'escriure és inconfusible perquè conté imaginació i provocació. En aquest relat, m'ha semblat veure un gir de timó. Vull dir que has aconseguit un molt bon relat eròtic, però lluny de qualsevol frivolitat i de qualsevol extravagància, li has sabut donar el punt de tendresa que fa que el llegeixis amb un somriure als llavis. I en acabar la lectura, he pensat que hi ha un rerafons de soledat, de necessitat incontrolable de sentir i viure l'experiència sexual... encara que sigui sense cap amor, ni tan sols sense saber el nom de l'altre. El que importa, en aquest relat, és saber que hi ha algú, a l'altre llit, que et fa companyia, que s'adona de la teva presència, i això et fa sentir menys sola, una mica menys abandonada.

    Et felicito Tiamat, vaig dir-te fa temps que tenia un relat teu per comentar, que m'havia agradat especialment. I vet aquí que ha arribat el dia de comentar-lo.

    Un petó! ah! i gràcies pels teus comentaris..... els considero un honor!

  • Ben dit i ben escrit[Ofensiu]
    Joan Antoni Estades de Moncaira i Bisbal | 25-05-2005 | Valoració: 8

    Les coses clares i la xocolata espessa.Sexe en slenci i sense silenci encara millor O no?

  • Tendre i amarg a l'hora[Ofensiu]
    pivotatomic | 25-05-2005

    El que més m'agrada d'aquest relat és com aconsegueixes barrejar moments de tendresa infinita amb altres més destroyers (vull dir que en un instant els gemecs son a punt de fer malbé el silenci i al següent folleu com a conills -i si fas servir la paraula follar és perque és la que vols fer servir, no perquè no n'hagis considerat una altra, m'explico?-).

    El resultat em sembla una obra molt ben escrita que -i això ja és un tema del tot personal- em deixa amb un regut amarg. Si jo fos el noi de la història, no tindria un bon record d'aquest polvo, per bo qua hagi estat.

    Però això, per suposat, no afecta en absolut la qualitat del relat.

    Per cert... quins relats hauries enviat pel llibre? M'agradaria llegir-los...

  • M'ha encantat[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 25-05-2005

    Xiqueta, preciosa la manera de descriure un acte tan especial. El silenci m'envoltava mentre el llegia.
    I aquesta frase, "El desig és tan intens, i el plaer absolut tan pròxim, que gairebé fa mal", m'ha encantat. És tan absolutament real! Ho dius tot amb les paraules perfectes.

    Felicitats.

  • Quina marxa que portes[Ofensiu]
    eternasomiadora | 25-05-2005

    I ja es pot dir tu fas amb un desconegut amb qui to pases d'allo mes pipa no has fet comentari del preservatiu, esperem que no hagi part 2, on busquis qui es per explicarli, si mes no vaja polvo, unes lineas molt excitants nena.
    Ja et llegire mes. Merci x teu coment!!!

  • woow![Ofensiu]
    Tenderness | 22-05-2005 | Valoració: 10

    m'he quedat :| la descripció molt bona! fins i tot els més subtils detalls.. buf.. jaja genial.

  • perfecte![Ofensiu]
    kaksi | 21-05-2005 | Valoració: 10

    mai havia llegit tantes linies seguides davant d'una pantalla.
    Ho hauré de fer més sovint, si trobo coses tant bones com aquestes!!

    no sé k més dir... deixem que continui el teu faulós silenci...

  • quin polvet més maco![Ofensiu]
    SenyorTu | 21-05-2005 | Valoració: 9

    Joder, que bé que escrius! Sempre. Conreant les subtileses dels detalls. I ara, aquest que dius que és el teu primer relat purament eròtic, t'ha sortit preciós. Natural i fluid. I molt sensual, molt.

  • noia...[Ofensiu]
    neret | 18-05-2005

    de debò que escrius molt i molt bé! El vocabulari, la manera de redactar... tot. I la manera de plantejar la història... sembla que escoltis el silenci que hi regna i fas que sonin completament fora de lloc (com quelcom que trenca l'atmosfera) les paraules del noi

    molt i molt bé

  • GariKoitz | 18-05-2005 | Valoració: 10

    Molt bona la descripció d'aquest moment tant bell, l'aureola de silenci li dona una màgia especial. Molt ben trobat.

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

680788 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.