sento que tinc el cel a l'abast de la meva mà.

Un relat de: lady_belen

Em dol aquí, just aquí...
tinc l'ànima ferida, el cor fet trossos, els ulls unflats de plorar i la ment distant ...

Com un vaixell perdut en el mar,
un ocell petit que cau del niu,
una flor sense olor,
un dia nuvolós,
la nit sense estrelles
i el món que ja no gira...

no vull perdre't mai, no vull soltar-me de la teva mà, ni caminar sola.. de la teva mà fins a la fi del món.. perquè quan estic amb tu em sento única, sento que tinc el cel a l'abast de la meva mà .

I passi el que passi, saps que t'estimaré fins a la fi dels meus dies.

per sempre..

Comentaris

  • holaa[Ofensiu]
    rosanegra | 02-04-2009 | Valoració: 10

    "t'estimaré fins a la fi dels meus dies..."

    deus d'estar molt segura de que és el noi de la teva vida per dir aquetses paraules..

    saps utilitzar les paraules exactes, precises...

    enhorabona :)


    oriol.

  • lluis perealbert | 27-03-2009

    tens les paraules a l'abast del teus dits, felicitats

  • lluis perealbert[Ofensiu]
    lluis perealbert | 27-03-2009

    tens les paraules a l'abasts dels teus dits,felicitats

  • Simbolisme i amor[Ofensiu]
    Bonhomia | 26-03-2009 | Valoració: 10

    Una poesia primer simbolista i després d'amor. Molt ben feta, per cert. Sembla que podries estar feta per això.


    Sergi

  • Llibertat !!![Ofensiu]
    Joan G. Pons | 26-03-2009 | Valoració: 10

    M'engrescat el teu relat. I faig aportacions. El cel és lliure i es deixa acaronar amb les mans.
    Les persones, a vegades també. Llibertat també amb les persones.

  • UN POEMA D'AMOR[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 26-03-2009 | Valoració: 10

    Dedicat a una persona molt especial, una declaració d'amor en tota regla. Gràcies pel teu comentari, veig que la meva carta als reis encara que va ser escrita fa molts anys, encara es pot situar al nostre temps. Salutacions.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.