Sento inspiració

Un relat de: Joan G. Pons
Podríem considerar la inspiració com una resposta creativa a quelcom que vivim, participem, o ens expliquen.
Una opinió més treballada recollint aportacions...com un arbre que ajudem a créixer, més branques.
Una font d'alimentació a sentir inspiració es la força d'estimació que rebem o notem per part dels destinataris...persones o objectes o projectes o tasques a realitzat

A més estimació més facilitat a sentir inspiració.
Al viure rebem i donem....i quan aquesta correlació es mes conscient i responsable, neix dins nostre les inspiracions.
El canal de les inspiracions compartides es un oferir visions vitals de formes i resolucions de viure i conviure.
Es fabulós !!!!
Animem a polsar la tecla interior de la Inspiració.
Una tecla que tots tenim i molt enriquidora.
Es una certa resposta creativa als suggeriments que notem i sentim
Juga molt la part emocional.
La Inspiració es una suma de sensacions. Les rebudes i les pròpies.
Recomanable escriure i compartir les inspiracions. Es una expressió intima molt motivadora.

Comentaris

  • on neix la inspiració?[Ofensiu]
    Inaia6 | 18-03-2019 | Valoració: 9

    M'ha fet pensar el teu relat i em pregunto:
    La inspiració neix d'un mateix o es desenvolupa i creix amb la relació amb l'entorn i les altres persones?
    Si estem aïllats i privats d'estímuls poden sentir inspiració?
    Gràcies Joan

  • Comentsri[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-03-2019

    Gracies, Joan

  • Inspiració[Ofensiu]
    SrGarcia | 08-03-2019

    Això de la inspiració és ben curiós. Perdona el tòpic, però cal recordar allò de Picasso: “quant arribi la inspiració que em trobi treballant”.

    Ho he trobat en un bloc i tradueixo del castellà: “Chéjov va escriure com un condemnat i té contes dolents. I no obstant això era un puto geni.” I també: “E. A. Poe també va produir un munt de contes, molts d'ells una merda, o simplement normals.”

    Sovint hem de donar molts tombs a les coses perquè arribi la inspiració i arriba quan vol. I sovint passa de llarg.