Cercador
Conformar-se
Un relat de: Joan G. PonsTambé es dona la conformitat, quan es produeixen coincidència d'opinions . Important el coincidir, provoca una bona conformitat.
Conformar-se demana una tria i consideració a l'acceptació, previament escoltades les aclaracions aportades.
Una via activa a l'actitud de conforma-se , es cercar alternatives relatives al tema o qüestió i experimentar-ho de nou.
La CONFORMITAT demana i aporta una decisió i una informació complerta al contingut.
Una correcta informació, punt bàsic per una bona conformitat.
.........................................................................................
Comentaris
-
Decidir-se en la vida. [Ofensiu]PERLA DE VELLUT | 08-04-2024 | Valoració: 10
Perquè tota la reflexió que fa, va fent que tinguem opinions cada dia més. Decidir-se plenament amb tota garantia.
Molt bon assaig, Joan.
Cordialment.
Perla de vellut
-
Una exposició...[Ofensiu]Rosa Gubau | 08-04-2024 | Valoració: 10
molt encertada del fet de conformar-se. Com bé diuen els companys, Conformar-se no significa resignació, sinó una bona entesa entre diverses parts, després d'una correcta informació i escolta. Has aconseguit gestionar perfectament un apunt gens fàcil d'expressar.
Enhorabona Joan.
Rosa.
-
Encertada reflexió[Ofensiu]llpages | 08-04-2024 | Valoració: 10
Les sàvies paraules sobre conformar-se que acabo de llegir caldria tenir-les sempre present en qualsevol negociació entre dues parts. Sembla que conformar-se sigui sinònim de resignació, d'acceptar un pacte sense profit, però no és així. Llegiu i rellegiu el text i us adonareu de la necessitat d'aquesta encertada reflexió en un món tan revoltat com el que vivim. Gràcies, Joan!
-
Aclaridor[Ofensiu]Helena Sauras Matheu | 07-04-2024
Bona tarda, Joan G. Pons:
Gràcies per mostrar-nos una mica de llum sobre conformar-se. Vas més enllà ja que només és sinònim de resignació.
Una abraçada i continua compartint textos, opino que son molt útils. Ens has donat una correcta informació.
Una abraçada.
Helena
Valoració mitja: 10
l´Autor
Últims relats de l'autor
- Animo a Resoldre
- Confiança en les Alternatives
- Sobre les inquietuds
- Sempre cal escoltar
- Sobre la Lleialtat
- Apunts sobre el Compromís
- Un verb curiós: Afegir
- Al voltant de l'actitud positiva d'engrescar.
- Notes sobre Comunicació
- Pensaments idees amb naturalitat.
- Tinc i assumeixo possibilitats
- El Somriure captador
- Apunts sobre Diana
- Apunts sobre Escoltar
- Les Cartes informatives dels Restaurants.

