Reconsiderar

Un relat de: Joan G. Pons
Comento i valoro l'acció de RECONSIDERAR, no com una debilitat , al contrari, un reconèixer un error total o parcial en una exposició o actuació o decisió.

El significat de RECONSIDERAR es molt ampli. Pot ajudar les paraules semblants que ens ofereix el Diccionari:
- Rectificar
- Revisar
- Repensar
i altres.....

Si el que hem decidit o fer, no s'ajusta ni resolt el tema o questió, cal rectificar i corregir, per millorar i ben resoldre l'assumpte.

Una dita... "Rectificar, Reconsiderar, es de savis".
La saviesa també es detectar, descobrir, aclarir, quelcom que ajudi a corregir, millorant o modificant,el que hem escrit o dir.

Important rectificar, reconsiderar, amb agilitat, un cop hem detectat o ens han dit, el que cal modificar. Estrenem de nou, rapidament, ajudant a que la rectificació, la reconsideració, reforci, no debiliti, les n ostres comunicacions, actuacions.

...............................................................................

Comentaris

  • Superar-se en la reconsideració. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-02-2024 | Valoració: 10


    Un assaig que cal pensar que tots en general hem de reconsiderar les situacions que fem en el món. Millorar-se en la vida és de savis.
    Molt bon assaig, Joan.
    Cordialment.
    Perla de vellut

    (Gràcies per comentar-me el poema de "Vint-i-quatre hores" i per la teua opinió).

  • És de valents...[Ofensiu]

    Bon dia, Joan G. Pons:

    Crec que és de valents reconéixer errors i intentar modificar-los fins que s'adaptin al resultat que volem. De vegades, actuem per inèrcia o impulsivament i després ens adonem que no hem acertat. Menys mal que tenim l'acció de reconsiderar per aplicar-la.
    Un plaer ha estat llegir-te, sempre ens fas reflexionar amb els teus assajos.

    Una abraçada,

    Helena

  • Certament...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-02-2024

    com diu la dita, rectificar és de savis, sigui en l'àmbit que sigui. No considerar aquesta opció podria generar males avinences, estancament... i res de positiu.

    Un bon consell Joan. Una vegada més, moltes gràcies pels teus comentaris.

    Salutacions.

    Rosa.