La llibreta de notes vivencials

Un relat de: Joan G. Pons
Una suggerim, si no la teniu, utilitzar una llibreta, no gran, de butxacam per anotar,,,
I qué anotem ?
Frases, Textos, que escoltem, que llegim, sobre el creixement personal, amb un contingut motivador, engrescador. Una llibreta íntima. I no sols copiar, sino afegir de forma resumida l'opinió personal. Opinió enriquidora, suggerent.

Normalment cada día, llegim, escoltem, compartim, els mitjans de comunicació, Premsa, Relats, Converses, que ens fan un cert pessigolleig interior. Això es material enriquidor de la "llibreta".

Anem fent , transcrivim, una llibreta, síntesis, de material escrit amb resssonància personal positiva.

La llibreta no massa gran. Que puguis portar a la butxaca, cartera o bossa, , per anotar
material vibrant, en la nostre convivència quotidiana.

.......................................................................

Comentaris

  • La tinc![Ofensiu]
    Canela fina | 26-05-2024

    Ja la tinc! La meva però, es diu llibreta dels pensaments urgents :)
    A la nit també és bona de tenir a prop per deslliurar-se dels pensaments recurrents que no deixen dormir, s'hi anoten i s'esfumen de la ment :)
    Una abraçada!

  • Excel·lent consell[Ofensiu]
    llpages | 23-05-2024

    Un bon consell per nodrir aquest web de nous relats. Sovint ens atreu l'atenció alguna cosa i, si no l'anotem, la memòria ens falla quan volem recuperar-ho. Agraït!

  • Reflexió sobre una llibreta. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-05-2024 | Valoració: 10

    Molt ben reeixit aquest assaig, on expliques minuciosament que és una llibreta. Sempre és útil, per anotar.
    Els detalls més importants, portar-la sempre darrere.
    Molt bé, Joan.
    Cordialment.

  • Anotar...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-05-2024

    El que ens passa pel cap, idees, paraules, situacions... Quan escrivim tot pren una altra consciència. Una llibreta petita, és una bona manera, tot i que, penso que actualment, potser ho fem directament al mòbil. Però, a parer meu, un boli i una llibreta són més efectius a l'hora de copsar el que s'hi escriu.

    Salutacions Joan, i gràcies pels teus comentaris als meus relats.

    Rosa.