Sense pena ni glòria

Un relat de: Iona
Li acabaven de dir, que a la vida, si volia ser algú, caldria que s'esforcés molt. I com va veure que era una recomanació amb molt de sentit, decidí prendre-s'ho seriosament i començar tan aviat com li fos possible.

Però llavors li sorgí el dubte d'amb què li caldria esforçar-se. Si s'esforçava en tot, potser acabaria sense destacar en res concret. En canvi, si es concentrava en una única fita, potser podria arribar a ser algú, sempre amb el perill de no endevinar amb què, i acabar sent irrellevant.

La cosa es complicava, i davant de tant de dubte, decidí deixar aquesta decisió per la propera vida, esforçar-se a decidir en què esforçar-se era extremadament difícil, i ell, amb això d'anar fent, ja li anava prou bé.

En la següent vida es reencarnà en una formiga obrera. Tots els dubtes s'esvaïren.

Comentaris

  • Bona reflexió[Ofensiu]
    win-win | 18-04-2022 | Valoració: 8

    Bon reflexió, segur que a la següent vida tot serà més fàcil de decidir...

  • forçar l'esforç[Ofensiu]
    Homo insciens | 06-06-2021

    ...i és que forçar l'esforç moltes vegades provoca l'efecte contrari... Bon relat!

  • trballar i treballar...[Ofensiu]
    Atlantis | 03-06-2021

    Una formigueta? Ostres, treballar i treballar...

  • Sàvia proposta[Ofensiu]
    kefas | 01-06-2021


    Erasme de Rotterdam hi hauria estat d'acord: Mai facis avui el que pots deixar per demà

  • Ai! L'esforç d'esforcar_se![Ofensiu]
    Prou bé | 31-05-2021 | Valoració: 10

    Genial! Amb total cordialitat

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28553 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir