Repte 250 - El tema de l'estiu

Un relat de: ANEROL

Com una deessa emergeixes de l'aigua, lluent, bronzejada, llum i ombres realçant ta bellesa.
Cos imponent, brillant com untada per oli, els teus músculs dansen al compàs que tu els marques.
Et miro, t' assaboreixo amb els ulls; i tu, amb el teu posat felí, em convides......
Romans nua, mullada, fitant-me mentre, mandrosa, et regales dosis d'aigua fresca, deixant-la gotejar als teus pits ;
Poc a poc, em delectes amb moviments sinuosos al ritme melòdic d'Ipanema:
Saps què embogeixo,: jo també danso mentre em vaig acostant pel teu darrere ; t'acaricio de baix a dalt fins a estirar els teus braços i ajuntar les nostres mans, ; torno a baixar, el cap, la cara, t'abraço i jugo amb els pits, suaument i dolçament, ; t'abandones, reposant el teu cap enrere sobre la meva espatlla, i amb els llavis acarones el meu coll ; enfolleixo, i et mossego poc a poc, marcint el que et resta de fortalesa.
Ipanema segueix sonant en el nostre cos, fins a envair-nos i no sentir-la, ferms en el nostre món de delect; et dónes la volta , pit contra pit, fregant-los desitjosos; amb urgència, ens toquem: estem totes dues mullades;
no puc més! m'atanso a la teva flor i, amb golafreria, libo amb succió fins a prov.........
Merda!!!! Una mica més i em menjo el cotxe; sí què me'n he anat.......amb aquesta història
Uf! Sort què se'm està baixant la calentor, ho passo fatal conduint...
I aquesta cua ?.......... La furgoneta s'ha oblidat el Teletac, quina pallissa.
Bé, ja em toca...........què passa, ara?....seré idiota, me l'he deixat jo també de posar........
I tot per somiar desperta.....és curiós, ho faig amb un cos de dona, sens rostre definit...........i de cop vull penetrar-la, vull què em penetri
Cóm m'estic posant!!!!! Basta, caram!!!! Tindràs un accident!. Vinga! a pensar el què haig de fer....merda, els calamars que vaig descongelar ahir i que es faran malbé; amb les ganes que en tinc, de cuinar........!
Bah! De què em preocupo?,total, estem tots de vacances, en tinc tot el dia i em puc gratar les puces fins que m'afarti.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Xocant.[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 13-02-2008 | Valoració: 10

    Així és com definiria jo el teu relat. Molt xocant i no dubto gens que t´ho passessis molt bé a l´hora d´escriure´l. Jo també mentre el llegia.
    Et felicito.
    Mercè Bellfort.

  • m'ha agradat[Ofensiu]

    el despertar sobtat i el canvi de ritme. Fins i tot, trobo molt encertat el canvi de vocabulari que fa més creïble el trencament de l'abstracció.
    Per cert, gràcies pels teus comentaris. El darrer m'ha sobtat una mica, perquè jo pensava haver escrit un poema força descriptiu...

  • Un despertar-se de l'abstracció força brusc...[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 09-07-2007 | Valoració: 10

    ... la qual cosa realça el fet mateix de l'abstracció! Molt ben portat, el relat, i curull de sensualitat (una sensualitat gens abstracte: més aviat quotidiana, un retrat de la sensualitat i l'erotisme imaginari del dia a dia). Només una única objecció de tipus estilístic: amb tres punts suspensius crec que n'hi hauria prou. Almenys això em deien quan jo en posava una llaaaarga tirallonga!

    Gràcies pel teu comentari, company/a!

    Salut i fins la propera,

    V.

  • Fugir[Ofensiu]
    Anagnost | 03-07-2007 | Valoració: 10

    Temps enrere vaig haver de conduir molt, i les hores al volant eren un bon moment per a fugir, per a trescar mons sovint espurnejants d'erotisme i de desig. I, tot i que no s'hi val de distreure's, el fet és que el trajecte es fa més curt si el comparteixes ni que sigui amb una fantasia. Bon relat.

  • Ipanema llunyana i la realitat propera[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-06-2007 | Valoració: 10

    Un relat molt estiuenc! Càlid, sinuós, compassat, sensual, lluent, mullat i golafre...
    Un repte molt ben escrit! Una narració àgil, unes descripcions ben lligades, un gir argumental que sobta i té consistència, un giny a la lectora que bada...
    Bona feina! Tornaré a passar pel teu espai per conèixer més de la teva obra...

    T'envio una abraçada per celebrar la descoberta,
    Unaquimera

  • hola![Ofensiu]
    fosca | 30-06-2007

    merci pels comentaris, fa molt que no escric i veure que encara hi ha algú que em llegeix em fa contenta.

    Només dir-te que el relat "pell de préssec" no parlo pas d'un bebè, sinó d'un noi que m'ha fet entendrir com si es tractés d'un infant.

    Sóc massa jove per tindre fills encara, jeje.



    Anna

  • M'ha agradat...[Ofensiu]
    Bonhomia | 29-06-2007 | Valoració: 10

    ...molt la primera part. Les descripcions eren perfectes. El final es fa una mica difícil d'entendre.
    La imaginació porta a llocs insospitats. És difícil imaginar i conviure amb aquest món.

  • F. Arnau | 28-06-2007 | Valoració: 10

    Molt bo el teu relat, que ha estat com un coitus interruptus, per a tornar a la crua realitat del trànsit...
    A més a més, cap millor tema d'estiu que aquest.
    Una forta abraçada!

    FRANCESC

  • Ara sé perquè[Ofensiu]
    RATUIX | 27-06-2007 | Valoració: 9

    de vegades vas distreta!!
    Molt bó i molt divertit.

  • Com la vida...[Ofensiu]
    rnbonet | 27-06-2007

    ...mateixa, oh, relataire!
    Amb tots els ets i els uts; amb gairebé totes les seqüències d'una conducció oportuna, temer`ria de vegades, que s'escau a un dia d'estiu. Calorós, per cert!
    Salut i rebolica!

Valoració mitja: 9.75