Relativitat

Un relat de: ANEROL

Objecte diluït,
sense esma
per sobreviure

així és com et sents,
en el moment present,
amb moltes il·lusions
i les energies disperses.

Bocins de tu
s'escampen pertot
buscant una resposta
a tanta disbauxa

És hora d'aturar-se
i donar-se un respir
puix…

Espai i temps…
Tot és relatiu

Comentaris

  • Jo sí vaig tenir la oportunitat de participar en aquell repte....[Ofensiu]
    llamp! | 01-07-2009


    ... i el resultat va ser aquest: El temps defuig latent

    També em vaig perdre un parell de reptes en aquella època i vaig penjar els poemes a posteriori. Són aquests:

    Esclat catatònic" i Xiripum pim pam!!!

    Si et vé de gust, m'agradaria que me'n comentéssis algun, sense compromís, es clar!

    Fa molt temps que no publiques res i el fet que comentis tot sovint em fa pensar que ets un segon nick d'un altre relataire de la web... però ja em confirmaràs aquest extrem si et vé de gust. No és res personal, ni tinc res a dir, només es que tinc la mosca al nas.

    Passo a analitzar el teu poema: Relativitat.

    Relatiu al teu poema, destacaré 3 coses:

    -Bocins de tu s'escampen pertot. Molt ben utilitzat aquest "pertot", és un mot tallant i sec, sobri.

    - disbauxa. Ben escrit, jo hagués comès una falta que faig sovint, posar una "i" abans de la "x".

    - Espai i temps…Tot és relatiu - Una veritat diria que consubstancial a la vida. Una veritat com un temple. La teoria d'Einstein demostra que Espai (matèria) i Temps (llum) estan directament relacionats. Lògicament, tot és relatiu.

    I dit això, plego.

    llamp!

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • implacable[Ofensiu]
    Underneath | 10-11-2008 | Valoració: 9

    i impecable ritme del poema, marcant el tic tac del rellotge fins que, oh màgia poetica, el teu puix... ens deixa en suspens, per concloure finalment amb la gran veritat, que espai i temps, tot es relatiu...

    un poema molt ben construit!!

  • ambre | 13-09-2008

    Després de llegir el teu poema veig que coincidir en el temps i el ciber-espai no és tan relatiu com sembla, encara que és més fàcil, però el que m'ha agradat és això de "l'Objecte diluït" i penso en el temps i l'espai absolut del ciber-espai, el tic i el bit, on m'he diluït ara mateix. I estic content d'aquest atòmica topada amb el teu poema ( quina anada d'olla )

  • Soc del tot [Ofensiu]
    Melcior | 13-02-2008 | Valoració: 10

    relatiu , tot és possible dins l' impossible .
    Endavant!

  • el temps i la llibertat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-02-2008 | Valoració: 10

    M'agrada saber que el temps és una criatura en braços de la meva llibertat.

  • Moments[Ofensiu]
    Unaquimera | 05-02-2008 | Valoració: 10

    En el moment present... s'ha acabat el passat el comença el futur!
    Per tant, sembla per uns moment que el temps s'atura, quan tu t'atures a observar-ho... després, els bocins de tu-abans i de tu-ara es reagrupen i la màquina tornar a comptar els minuts... però alguna cosa de nosaltres pot haver quedat, buscant, buscant... Em sembla que reconec la sensació!

    Llàstima que no el poguessis presentar! M'ha agradat descobrir-ho, encara que hagi estat amb retard, però ja saps, tot és relatiu: per ami, ha nascut ara mateix, o sigui que el teu poema ha renascut avui!

    T'envio una abraçada sense perdre ni un segon,
    Unaquimera

  • Jo també...[Ofensiu]
    prudenci | 17-01-2008

    poemo a Dalí, el trobaràs a més avall.
    M´alegra quye segueixis fent coses noves. Gràcies per els teus comentaris Anerol.

  • J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 30-12-2007 | Valoració: 10

    Bell poema magníficament portat, relatiu abatiment... relativa tristor...

  • F. Arnau | 24-12-2007 | Valoració: 10

    Un poema molt escaient pel Repte del Temps...
    L'espai/temps, concepte einsteinià, que Dalí va explotar en molts dels seus quadres...

    Una forta abraçada!

    FRANCESC

    ... i MOLT BON NADAL!!!

  • gypsy | 23-12-2007 | Valoració: 10

    és molt bell!, llàstima no el poguessis presentar al repte visual. Relacionant imatge i versos, en resta una sensació verge com de pau interior escoltada.

    petons

  • molt bonic![Ofensiu]

    concís, perfecte!

    Jo sóc un poc, molt, rara i és per això que el que escric ho demostra. Aquest de "La jugular" és una manera "estranya, mig còmica" de dir que vaig a la vida, al dia, com un vampir, llançant-me a la jugular...

    un poc, un molt "raret", tens tota la raó. jo sóc així, però.

    Tens comentaris "a patades", molt bé ANEROL un petó molt dolç i GENS rar d'aquesta "vampir" amater...

  • La dilució no perd la força[Ofensiu]
    Avet_blau | 19-12-2007 | Valoració: 10

    La dilució no perd la força,
    i els bocins esmicolats,
    no perden l' essència del tot,
    i guarden en cada bocí el record de la vida.

    els perfums son mes apreciats,
    quan son suaus, tendres, petits. diluits.
    Avet

  • valoro[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-12-2007 | Valoració: 9

    m'he descuidat valorar.

  • al voltant de relatiu[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-12-2007

    M'agradat i em permeto posar-hi cullerada.

    El relatiu pot ser profund. La paraula relat té cinc lletres de relatiu.

    Invoco i invito a crear nous vocabularis.

    Relatiu és un relat amb llibertat i respecte conscient a la lliberta dels altres a interpretar i asumir.

  • Doncs[Ofensiu]
    Frida/Núria | 19-12-2007 | Valoració: 10

    vaig veure el repte i el poema molt adient.
    M'agrada molt com treballes.
    Certament de fet tot és relatiu.
    Una abraçada

Valoració mitja: 9.85