Regust

Un relat de: baldufly

D'entrada, t'observo, et miro i t'admiro. Les pupil·les es dilaten, el negre es fon una mica més amb el marró.

En segon lloc, m'apropo, m'atanso i t'acaricio. Distingeixo a frec de pell les sinuoses corbes dels teus contorns.

A continuació, inspiro i expiro. Noto el teu alè penetrar els meus pulmons, el teu perfum.

I escolto els teus lleus batecs, la teva sang que et bull a les venes, el soroll dels teus pensaments silenciosos.

Finalment, goso apropar els meus llavis per tastar el teu gust. Suaument.

Silenci. Em deixes un regust amarg.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

baldufly

17 Relats

13 Comentaris

19184 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Sempre he considerat que la meva vida va a la inversa, a l'inrevés: malgrat que el cos segueix el seu ritme d'envelliment, la meva ment i el meu esperit fan el contrari.

Vaig passar d'una infància massa buïda a una adolescència massa madura. I ara estic al camí de tornar a ser criatura, de tornar a gaudir de la vida com tant sols els nens en gaudeixen.

Una bona amiga em va dir que el dia que fos mare esdevindria de nou criatura, és a dir, que sentiria la plenitud, i s'hauria tancat el meu cicle en aquesta vida.

Des del dia que em van arrancar del ventre de la mare, una nit d'octubre de 1980, ja han passat uns quants anys, però també he recorregut una part del camí que m'hi portarà de tornada.

Durant aquest temps sempre m'ha agradat expressar el meu món per escrit, transmetre, opinar i ser sincera.

Mitjançant les paraules, mostro la meva peculiar visió de la vida, de la societat, i de les persones.

**********************************


"Escriure és posar un peu al portal de l'ànima, endevinar que s'hi amaga"