Amb tu, jugaria...

Un relat de: baldufly

Amb tu, jugaria

Amb tu, que despertes els meus sentits, que aconsegueixes que m'adormi als teus braços...

Amb tu, jugaria al joc de viure, al joc de llevar-me al teu costat, d'endormiscar-me quan m'acarones els cabells, de mirar-te eternament, d'amagar-me perquè em busquis, d'imitar-te perquè riguis.

Amb tu, jugaria a somriure, a emocionar-me, a desfer-me.

Amb tu, només amb tu, m'arriscaria a jugar.

Comentaris

  • m'ha agradat[Ofensiu]
    madmax | 11-06-2006 | Valoració: 9

    Eii vec que has penjat més relats. Molt guays aquets. Lo del dia que han estat penjat el 6 del 6 del 6 és casualitat o ho has fet expressament, és el dilema que tinc. (curiositat que tinc). Apa i continua així

l´Autor

baldufly

17 Relats

13 Comentaris

19221 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Sempre he considerat que la meva vida va a la inversa, a l'inrevés: malgrat que el cos segueix el seu ritme d'envelliment, la meva ment i el meu esperit fan el contrari.

Vaig passar d'una infància massa buïda a una adolescència massa madura. I ara estic al camí de tornar a ser criatura, de tornar a gaudir de la vida com tant sols els nens en gaudeixen.

Una bona amiga em va dir que el dia que fos mare esdevindria de nou criatura, és a dir, que sentiria la plenitud, i s'hauria tancat el meu cicle en aquesta vida.

Des del dia que em van arrancar del ventre de la mare, una nit d'octubre de 1980, ja han passat uns quants anys, però també he recorregut una part del camí que m'hi portarà de tornada.

Durant aquest temps sempre m'ha agradat expressar el meu món per escrit, transmetre, opinar i ser sincera.

Mitjançant les paraules, mostro la meva peculiar visió de la vida, de la societat, i de les persones.

**********************************


"Escriure és posar un peu al portal de l'ànima, endevinar que s'hi amaga"