Recepta per llevar-se sense mala jandi

Un relat de: Berenice

Mesclar en una banyera:

- un despertar de viva veu, res de despertadors agressius (o un simulador d'alba, però si no es té pasta i recursos, és difícil).

- el bany, primer per a tu, els altres esperen.

- una dosi generosa de sabó amb el perfum que més t'agradi.

Coure-ho a foc lent però vigilant no excedir els 15 minuts i que no s'enganxi.

Afegir a la mescla un petó de algú que estimis i ficar-ho tot dins un jersei d'aquells que abracen.

A part, preparar un pot de Nutella al bany maria i injectar-lo, tot seguit i vigilant que no es refredi massa, per via intravenosa.

Assumir el cacau i el sucre tranquil.lament, "perdent" (guanyant) uns deu minuts pintan-te les ungles d'un color divertit o llegint algun relat a internet.

Posar-te la roba que has triat el dia abans, embolicar-te amb la bufanda preferida i PLAY al mp3 amb la sel.lecció de cançons que et posen de bon humor..

No deixarem de matinar ni d'estar cansats ja a mitja tarda, però al menys, es comença millor lo dia..


Comentaris

  • per fer-nos memòria està bé[Ofensiu]
    lausidi | 14-11-2005 | Valoració: 6

    Així m'agrada, que la gent recordi i esbombi que no hi ha res més sa que mimar-se a un mateix... pot semblar una bestiesa, però ho oblidem massa sovint...

  • Jejejej, és bona ?, una pregunta... la puc pendre d'un altre manera, t'explico, nomès de pensar que és per via intravenosa, em mareixo......patapam !!!!!!.
    Uf !!... quin coco !!. Un petonet :-)

  • jo prefereixo banyar-me al vespre[Ofensiu]
    Shu Hua | 07-11-2005

    i tenir uns minutets per fer el romanço al llit, ben calentona. Bon relat, d'un estil similar a l'altre poema. són alegres, cridaners i fàcils de llegir.
    Quan he picat el comentari anterior, m'he fixat que estudies xinès, però ja no era a temps d'afegir-ho. I clar, no me'n puc estar de preguntar-te on estudies, amb qui, des de quan, per què, si ja tens nom xinès i que si vols practicar, podríem xerrar una estoneta.

    glòria

  • doncs...[Ofensiu]
    Ullets | 06-11-2005 | Valoració: 9

    és una recepta excel·lent, per començar el dia de la millor manera possible.
    Moltes vegades penso que... no tenim prouta cura d'un moment tan important com és el de despertar-nos. Fa poc llegia un llibre que deia que probablement el millor moment del dia, deu ser els primers segons en que estàs despert i encara no t'ha vingut el cap tot el que has de fer...
    Així que gràcies per la recepta, però que farem si ens manquen ingredients?

  • M'ha xocat...[Ofensiu]
    rnbonet | 06-11-2005

    ...això de la "recepta" i el "coure a foc lent", per coïncidència de paraules amb un escrit meu penjat el mateix dia, i mol pròxim a la pàgina...
    No t'havia llegit mai, crec... Vaig a per un altre. O dos, si tinc temps.
    Salut i rebolica!

  • Les ungles per pintar,...[Ofensiu]
    Màndalf | 06-11-2005 | Valoració: 9

    Són les dels peus o les de les mans? Poden ser les dels peus? I si són les de les mans, em puc posar guants? A veure si per despertar-me bé em faran fora de la feina. M'agrada la teva recepta; la trobo divertida i imaginativa.
    Salut

  • Està bé[Ofensiu]
    Sonyes | 06-11-2005 | Valoració: 6

    M'ha agradat, es breu i precis, i no es fa passat, un bon consell per llevar-te.

  • la música que et posa de bon humor[Ofensiu]
    neret | 06-11-2005

    una bona recepta per començar amb bon peu el dia, encara que això dels 15 minuts a la banyera és un luxe asiàtic amb els temps que corren...

    senzill i ben escrit, m'ha agradat. Bé me n'he llegit uns quants dels teus relats i en general m'han agradat força.

    gràcies pel comentari, per cert

Valoració mitja: 7.5