embruix de llunes verdes prenyades de fetges blaus

Un relat de: Berenice

Narius de micos voladors. Arrels de porcellana russa. Acudit de trencadís de vidre. Els ratolins pidolen per l'avinguda dels somnis i del vi plou el préssec.
Planegen les platges, ploren els arbres, el nen fa rebequeries dins el "cuco" mentre intenten treure-li la confessió amb un Magnum Frac.

Melic greixós. Himen de ferro.
El pardal refila, dissimulant mentre rumia un pla per violar la serventa des de la seua gàbia de barrots de ferro forjat. La llet implora, des de la nevera, que algú se la prengui, mentre l'home de la casa fornica amb la seva neboda prepúber a les golfes, un cop més.

Fulles de pi, color maragda, roses de conyac.
Un camió de joguina que amagues al vàter, lluna de llessamí, una veu de perfil. Suc de boira, xisclets de bruixes, llums arrugades de gel i gebre.

I algun dia caurà el meteorit del que parlava el messies punk-writer. Però mentrestant jo seguiré recollint cadells de la vora de la carretera i escrivint bajanades quan em vingui de gust.

Comentaris

  • Escriure[Ofensiu]
    Melcior | 22-02-2007

    és també llibertat ,amb tot el seu encant .
    Endavant .

  • Lady_shalott | 17-02-2007

    quina composició, quina massa de balanceig, respiracions entrebancades i fràgil fràgil, com trossos de vidres amuntegats al carrer. Em recorda a quelcom inestable i precís, imatges impossibles que em donen voltes i voltes dins el cap, aviciant l'aire... m'agrada.

    Inesperada i agradable descoberta, petons,
    Lady Shalott

  • xiuxiuxiuxiuxiuxiu-blaublaublaublaublau -feia el gos[Ofensiu]
    L'anònim GharN | 07-01-2006

    A veure... per on començar? ah, sí, ja ho tinc! pel principi!

    Un colage estrident. És aquells quadres que al principi no t'agraden perquè la barreja de coloraines és massa exigent, però que de mica en mica els teus ulls s'hi avessen i, per fi, veus fragment a fragment com a part d'un tot que no té gens de sentit.

    GhärN (avui encara no sé si sóc anònim)

  • no et sé dir perquè[Ofensiu]
    neret | 06-01-2006

    però aquest devesall d'imatges, formant parelles impossibles m'ha agradat força. És original i fins i tot diria que un punt màgic. Continua recollint cadells abandonats i continua escrivint!

  • Imatges...[Ofensiu]
    rnbonet | 06-01-2006 | Valoració: 9

    ...insòlites planegen per aquesta confessió farcida de belles expressions somniades a les cèl·lules carismàtiques de la xicota-que-ho-és-quasi-tot i que-no-sap-excatamen-què-és.
    M'ha sorprès. Queda original i bonic.
    Salut i rebolica!