Quan tremolaves

Un relat de: Marteta
Ni els dolços versos de Bécquer arribarien mai a reviure aquelles màgiques espurnes d'amor.

L'annelada besada va sorgir com qui espera el sol un matí a la vora de la mar, atentament despert, per gaudir-lo. Els llavis em tremolaven i no importava que aquell no fos el nostre primer petó. Innocents ens trobavem allà, davant la impactant llum de la lluna, cada nit més càlida. Jo em trobava al cel, tot era de cotó i els núvols eren els seus llavis, i com llamps, les seves lleugeres mossegades. Era tan agradable que somreia, entre besada i besada. Ell tremolava per segons i em mirava com aquell qui no s'ho acaba de creure, també somrient. Al seu coll un punt feble, més tremolors i alguna paraula que ara crec no recordar. Ens trobavem vius i ens abraçavem. La seva mà freda per davall la meva roba em feia recordar on em trobava i que poc a poc ens foniem davall l'harmonia d'una nit que ens vam fer nostra.

Ara les paraules denoten l'absència d'uns records que no es podran mai traduir a un paper. Sempre m'oblido de que és impossible, però recordo quan tremolaves i que a poc a poc la teva respiració s'accelerava. A mi m'agradava.

Comentaris

  • Mot maco >Marta !![Ofensiu]
    Annalls | 23-09-2014 | Valoració: 10



    l'Aleix ho ha dit tant, tant bé... que no goso dir res més... !


    Anna


  • Ai, l'amor![Ofensiu]
    AVERROIS | 03-09-2014 | Valoració: 10

    ...quantes sensacions que et transporten a un món abstacte, a on la resta queda aillat i el nucli principal es redueix a dues ànimes que es fonen per arribar l'èxtasis.
    Qui ha tastat l'amor ja no podrà tornar enrera.
    Una abraçada.

  • Moviment en el record[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 03-09-2014 | Valoració: 10

    La tremolor, com a moviment lleuger de l'ànima encesa, es guarda dins el calaix de la memòria. No tan sols ho fan les imatges sinó també els moviments, els moviments del cos en aquest cas. Un petit instant de vida íntima que ens has transmès amb una prosa deliciosa, un cop més. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165363 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.