Quan et sents sol

Un relat de: venuseva

Mires al teu voltant. Res. Sembla que ningú entengui el mal que et fa el queixal. El dentista deixa anar un "uf". Tu deixes anar els 100 primers euros i te'n vas amb un mal de queixal més intens. Arribes, mires el correu i veus que t'han cobrat dues casetes per gos de les que només volies saber la grandària. Tens son però has d'estudiar pel carnet de cotxe. Vas demanar data perquè sabies que si no no t'hi posaries i ara que la tens fa una mandra... Et fa mal el cap perquè avui has pres el sol més del compte, a veure si algú et deia: "Que guapa que estàs avui!" Però enlloc d'això no has aconseguit res més que una espatlla més morena que l'altra i unes punxades al front cada cop que dónes un pas. I puges al bus, sense ningú, un dia més. I arribes a casa, i per fi la trobes allà. La persona que et fa oblidar com estàs quan et sents sol.

Comentaris

  • SENTIR I SOLITUD[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-03-2008 | Valoració: 9

    Dos mots que comencen per "s". Sentir moltes vegades. Donar permís per l'invasió... no !!!

  • Solitud[Ofensiu]
    Jan des Val | 17-07-2007 | Valoració: 10

    De vegades, la solitud és la incomprensió, tot i estar voltada de persones.
    De vegades, la solitud és només no tenir aquella persona, ni que estiguis acompanyada per molta gent.
    De vegades, la solitud és una absència de mirades, de paraules, de complicitat, encara que ella estigui físicament propera.

  • Tot i així![Ofensiu]
    just one breath | 06-07-2007 | Valoració: 10

    Després d'haver passat un dia que et sents sol, arribes a casa i trobes a la persona que et recorda que no ho estàs.

    Moltes vegades ens sentim sols, encara que en realitat no ho esteim.


    un petó!


    norita*

  • anims[Ofensiu]
    mimí | 04-07-2007 | Valoració: 6

    No et sentis sola, tothom passa per un mal dia un dia o un altre.
    Salutacions

Valoració mitja: 9.17